Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

rare vraag: Hoe vaak klussen?

• Auteur

Wat is nou het beste?? Om de dag klussen, om de 2 dagen klussen of gewoon tijdens je eisprong elke dag??
    Je leest zoveel verschillende dingen.
    Hoor ook graag reacties van meiden die zwanger zijn……

Groetjes

#2909968 Quote

het beste is om de dag als je het iedere dag doet schijnt dat de zaadcellen niet sterk genoeg zijn ik deed het om de dag en was in me 4e x zwanger !!!!!

helaas net een miskraam gehad 🙁 maar we kijken er positief tegen aan en gaan verder voor de volgende!!!!

Dikke Kus Mariette

#2909987 Quote

Hoi,

Volgens mij moet je met name ook een beetje mazzel hebben! Bij mijn eerste kindje hebben we het rond mijn eisprongen iedere dag gedaan….ik was in ronde 2 zwanger.

Ik zou zeggen hebben jullie iedere dag zin…wat let je! Heb je een keer geen zin, dan sla je een dagje over!

Roos

#2909988 Quote

Hoi Inge,

Rare vragen zijn er hier niet, we zijn er om mekaar te helpen, toch.!!!!!

Ik heb net een klusweek erop zitten en mijn gyn zei dat ik het het beste om de dag kon doen.

veel succes
    Liefs Patricia

#2909989 Quote

Hallo,

Ik ben vandaag toevallig bij de huisarts geweest en die zegt dat je het beste om de twee dagen kunt.. Wij gaan nu voor rond 2 dus ben benieuwd haha..

Groetjes

#2910009 Quote

Hoi Inge,

Ik loop bij de gyn en die heeft ons opdracht te geven om rond de eisprong om de dag te klussen. Maar bij een eerder gesprek gaf ze aan dat als je op het goede tijdstip klust de zaadjes wel 4 a 5 dagen konden blijven leven. En als je 3 keer in week (iedere week) klust dus altijd voldoende zaadjes in de buurt hebt van je ei. Mocht hij springen dan.
    Veel klusplezier!!

Liefs Jane

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2910034 Quote

Hallo Inge, mijn zus gaat ook naar de gyn. en die  adviseerd  haar om het elke dag te klussen met je eisprong. De goede zaadjes blijven namelijk achter en als je de volgende dag weer klust komen daar de goeie zaadjes weer bij en dat het dan in totaal net zoveel goede zaadjes zijn dan wanneer je om de dag klust. En wanneer je elke dag klust zijn die goede zaadjes al op weg naar je ei en hebben weer iets voorsprong op de andere zaadjes die er de dag erna bijkomen en zo steeds weer.

Ja ik vind wel dat er veel verschillende dingen wordt geadviseerd door ha en gyn. Wel lastig he?

Liefs Yvonne

#2910051 Quote

Ik ben 12 weken zwanger na MAANDEN proberen:

mijn advies:

-sex hebben als je een doorzichtig sliertje ziet bij het plassen of afvegen.
    (dit kun je 3 dagen voordat je denkt vruchtbaar te zijn opmerken)

-niet meer bezighouden met vruchtbaarheidsberekeningen.

-foliumzuur helpt je ook niet zwanger te worden… is alleen nuttig als je zwanger bent.

-gewoon koffie en  wijn nuttigen.

-niet blijven liggen met je benen omhoog na de sex, gewoon opstaan en doorgaan.

-elke dag klussen werkt prima.

-geniet van alles, zet je gedachten op iets anders.

#2910085 Quote

Hee Fabruarimama,

ben het gedeeltelijk wel met je eens hoor! !Wat je volgens mij wilt zeggen is dat je gewoon relax moet blijven leven! Maar foliumzuur kun je wel het beste slikken op het moment dat je zwanger wilt worden!
    Het helpt absoluut niet om zwanger te worden! Maar het is wel zo dat als je zwanger bent je het nodig hebt! En het duurt vier weken voordat het bloed het goed kan opnemen! Bovendien kan het geen kwaad om het al van te voren te slikken!

Alcohol drink ik alleen tijdens mijn menstuatie! Tussen mijn eisprong en mijn NOD drink ik het niet!

Roos

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct