Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Na 4 weken overtijd en niet zwanger, eindelijk weer ongi!!!

• Auteur

Hoi dames,

Dat ik niet zwanger ben, wist ik wel na 4 negatieve testen. Ondanks dat ik niet zwanger ben, ben ik toch erg blij dat mijn rd ´s er eindelijk zijn. Na 61 dagen (4 weken overtijd), is er weer leven in de brouwerij. Eindelijk kunnen we verder. Op naar ronde 8!!!

Liefs,

Sara

#2909991 Quote

Hallo,

Wat vervelend zeg dat je zolang niet ongesteld bent geweest. Ik ben nu 8 dagen overtijd en ook al twee negatieve testen. Ik moet er volgende week nog 1 doen van mijn huisarts maar heb er zelf al geen vertrouwen meer in en wil ook wel ongesteld worden kan ik idd ook weer door naar de volgende ronde.

Groetjes

#2909994 Quote

Hoi Sara,

Ik kan het me goed voorstellen hoor! Ik was twee rondes terug vijf dagen overtijd en 1 x negatief getest. Ik was daarna erg blij met de RD's. Dan kun je weer verder.

Op voor de volgende ronde!

gr. nina

#2910000 Quote

Hoi Sara,

Weet je in ieder geval waar je aan toe bent! Hoop dat het de volgende ronde wel raak is. Groetjes,
    Heartje

#2910025 Quote

Hoi Sara,

Inderdaad, als de test negatief is laat de ongi dan maar komen! Gelukkig is ie er nu bij jou. Raar dat je dan zo blij bent met de   nu kan je tenminste door naar de volgende ronde!!

Succes, en door deze langere cyclus een extra lange klusperiode berekenen voor de volgende ronde!

X Pip

#2910053 Quote

Hoi Sara,

Kan me voorstellen dat je blij bent dat de RD's gekomen zijn, eindelijk duidelijkheid!
    Op naar de volgende ronde…ben benieuwd hoe lang je volgende cyclus wordt. Waren je andere cyclussen wel vrij regelmatig?

Succes meid met zwanger worden.

Groetjes,
    Angel

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct