Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ik krijg morgen eindelijk een inwendige echo!!!!!

• Auteur

Hoi dames…
    zoals de meesten van jullie al wel van mij hebben gehoord,had ik drie weken geleden wat bloedverlies!!
    dat is na 4 a 5 dagen gestopt en na die tijd heb ik ook niet weer gebloed!!
    ik ben vorige week voor eht eerst bij de verloskundige geweest en ze heeft gevoeld of ze mijn baarmoeder al kon voelen,en of ze al een hartslag kon horen…maar dat kon nog niet omdat ik toch nog te kort zwanger ben..nu 8 wkn en 4 dgn!!
    Nu kan ik morgenvroeg eindelijk naar het ziekenhuis voor een inwendige echo..aan de ene kant ben ik blij dat ik er heen kan zodat ik dan duidelheid krijg en aan de andere kant ben ik heel bang om teleurgesteld te raken!!
    ik heb nog steeds wel last van zwangerschapssymptonen…moe en erg last van mijn hormonen en men armen zitten helemaal onder de bultjes!!
    maar ja op een gegeven moment weet je niet meer wat je moet denken!!
    Ik hou jullie op de hoogte natuurlijk
    Liefs Miranda

#2910038 Quote

Hoi Miranda,
    Ja, het is wel erg spannend en ik neem aan zenuwslopend voor je! Hopelijk krijgt je morgen supergoed nieuws.

Succes ermee!!!

Groetjes,

Sara

#2910041 Quote

Hoi miranda,

Ik zat toevallig van de week nog aan je te denken, was benieuwd hoe het nou met je was. Kan me goed voorstellen dat je hier bloed nerveus voor ben, ook al wil je duidelijkheid. Ik zal voor je duimen dat je morgen fantastisch nieuws gaat krijgen. Hou ons op de hoogte he …..

liefs happy

#2910044 Quote

Ik wens je heel veel succes morgen. Hopelijk krijg je goed nieuws. maar in iedergeval krijg je duidelijkeid.

Jacqy

#2910058 Quote

He Miranda,

Veel succes morgen! Hopelijk zie je dan dat alles goed is en kun je gaan genieten van je zwangerschap!

groetjes,
    Dion

#2910070 Quote

Hoi, ik hoop dat je morgen goed nieuws zult krijgen dan kun je pas echt gaan genieten.
    Gr lisette

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2910111 Quote

Vervelend dat wachten!
    Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt, dan kan je van de rest van je zwangerschap genieten!

Veel sterkte!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct