Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

37 jaar, eerste ronde eerste kind.

• Auteur

Hallo allemaal,

Een tijdje terug heb ik hier al eens wat gebabbeld met meiden van 35 en 40 + die graag zwanger willen worden. Nadat ik stopte met de pil kreeg ik helaas eerst pfeiffer en kwam mijn cyclus niet op gang. Nu ben ik weer gezond en eindelijk echt flink ongie geworden dus mijn man en ik kunnen binnenkort aan t werk!
    Liefs Wietske

#2910043 Quote

Hoi wietske,

Gelukkig dat je weer helemaal gezond bent. Spannende tijden he, die gaan komen. Wens je heel veel succes met zwanger worden.

liefs happy
    32 jaar

#2910047 Quote

Hoi Wietske, daar sluit ik me helemaal bij aan. Wanneer is je NOD?
    Veel succes!!
    Luna, 39 jr.

#2910061 Quote

Hoi Wietske,

Welkom terug, wij hebben destijds ook weleens 'gekletst' met elkaar, ik ben 36 jaar en heb al een dochter van 2,5 jaar.
    Ik heb 1,5 week geleden helaas een vroege miskraam gehad, was pas 5 weken zwanger, maar ja, toch natuurlijk wel even balen. We gaan nu vol goede moed weer verder, het bloeden is sinds vrijdag weer gestopt.

Succes met zwanger worden!!

Groetjes,
    Angel

#2910337 Quote
    quote: Angel36jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 19:42:10'));

Hoi Wietske,

Welkom terug, wij hebben destijds ook weleens 'gekletst' met elkaar, ik ben 36 jaar en heb al een dochter van 2,5 jaar.
    Ik heb 1,5 week geleden helaas een vroege miskraam gehad, was pas 5 weken zwanger, maar ja, toch natuurlijk wel even balen. We gaan nu vol goede moed weer verder, het bloeden is sinds vrijdag weer gestopt.

Succes met zwanger worden!!

Groetjes,
    Angel

Hallo Angel,

Wat jammer van je korte zwangerschap, ik stel me zo voor dat je dan toch een korte tijd heeeel blij bent en dat is dan wel een grote teleurstelling?
    Ik was deze keer blij dat ik ongesteld werd, nu weet ik tenminste dat alles weer op gang is gekomen en dat ik waarschijnlijk weer gewoon elke maand een eisprong krijg. De volgende keer zal ik er minder blij mee zijn denk ik.

groetjes Wietske

#2910362 Quote

Hey meis,

Nou Welkom terug hoor!!

En we zijn er allemaal nog de meiden boven de 35 jaar en ouder!!!!

Dan nog maar ff voorstellen!!! Ben Sandy en woon samen met mijn vriend in Duitsland net over de grens!!!

We hebben al een dochtertje van bijna 6mndjes en zitten nu in de 2 de ronde van ons tweede kindje!!!

Hoop dat het snel raak is voor je en veel klusplezier,hihi!!!

Liefs Sandy

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2910379 Quote

Hoi Wietske,

Wat je schrijft is wel waar, maar gelukkig had ik nog niet echt de tijd gehad om echt blij te zijn, had 2x negatief getest en een week later, toen voelde ik me trouwens wel echt zwanger, was het 2x positief, maar het was 2x een heel licht streepje, dus durfde nog niet echt blij te zijn. Een dag later kwam m'n miskraam…gelukkig dat het zo vroeg was in m'n zwangerschap, dat scheelde wel.

Sandy, hoe gaat het met jou…al Red Devils of overtijd?!

Wietske, ja, volgende keer zal je minder blij zijn met de Red Devils, maar wie weet…is het snel raak.

Ik duim voor jullie!!!

Groetjes,
    Angel

#2910382 Quote

Hey Angel,

Had al een andere topic geplaatst nog geen RD hier dus we wachten met spanning af!!

En hoe is het met jouw???

Liefs Sandy

#2910386 Quote

Hé Sandy,

Spannend meid!!!
    Met mij gaat het prima hoor, we gaan komend weekend lekker even naar een park in Zeeland, weet natuurlijk nog niet, nu na m'n miskraam, wanneer m'n vruchtbare dagen zijn, dus maar lekker veel klussen .

Ik duim voor je dat het al raak is bij je! Wanneer ga je testen?!

Groetjes,
    Angel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct