Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Spiraaltje verwijderd!

• Auteur

Vandaag is mijn (koper)spiraaltje verwijderd! Zoals sommige me al hadden gezegd een fluitje van een cent! Echt niet te vergelijken met het inzetten…

We gaan voor de tweede en zal hopelijk niet ongesteld worden rond 15 september…

Iedereen veel succes met klussen!

Een trotse mama

#2910098 Quote

Hey mama1978!

Ik had ook al even op je vorige berichtje gereageerd. Toen nog schreef ik dat hij er bij mij ook uit zou gaan (koperspiraal) en ja hoor ook hier is er sinds vandaag geen koper meer te vinden!!!
    Ik heb er ook niets van gevoeld, fluitje van een cent!!!

Groetjes en succ6

#2910236 Quote

Spannend hoor!! Mijn mirena spiraaltje gaat er aanstaande vrijdag uit. Wij gaan ook voor de 2e. Mijn zoontje is nu 3 jaar oud.
    Nu maar hopen dat we snel zwanger zijn….

Groetjes Mila

#2910239 Quote

Hey hallo!

Inderdaad hopen dat we snel zwanger zijn!!! Zie er niet tegen op hoor vrijdag!
    Wij zitten midden in de cyclus nu, dus wie weet over 2 weken!! Ze zeggen dat je direct weer vruchtbaar bent na het verwijderen, ik hoop dat het waar is en we wellicht snel zwanger zullen zijn!
    Wij hebben ook een zoontje van bijna 2. Al weer een hele man, en nu met de kriebels voor de 2e.

Succes!

#2910512 Quote

Haai,

Ik zit alleen zo in twijfel of ik eerst nog een maandje condooms zal gebruiken om één keer ongesteld te worden. Wat vind jij? Ik hoor hier wisselende verhalen over. Ergens hoop je toch dat het snel raak is he? Dat was het wel bij mijn zoontje. Maar goed, misschien duurt het nu wel heel lang voordat ik zwanger ben.
    Wel superspannend!! Ik laat vrijdag nog wel even weten hoe het gegaan is.

Gr Mila

#2910530 Quote

Hey Mila!

Natuurlijk moet jij en  je man  er goed bij voelen, dat staat op nr 1. Dus als jullie beiden denken om nog even een maandje te wachten is dit natuurlijk goed.

Wij hebben ons spiraaltje op de 13e dag van de cyclus laten verwijderen. We zitten nu dus in de vruchtbare dagen. Met een koperspiraal (en volgens mij ook de mirena) ben je direct weer vruchtbaar.Vandaar dat ik ook niet gewacht heb tot mijn ongesteldheid weer naderde.

Ik heb helemaal geen ervaring met de mirena dus daar kan ik niet over oordelen.
    Ben je wel altijd iedere maand regelmatig ongesteld geweest?

Wij (mijn man en ik) hebben gewoon tegen elkaar gezegt, we gaan ervoor en zien wel of het deze maand ons al gegund is. . We willen tenslotte zwanger worden!!! Waarom een maandje wachten!    Doe waar je je goed bij voelt, dan maak je altijd de juiste keuze.
    Zou het erg leuk vinden als je vrijdag iets liet weten hoe het gegaan is, en natuurlijk wat je hebt besloten te doen. Welke dag in je cyclus zit je nu?

Op naar een 2e wonder!!!!

Groetjes Mama30

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2910909 Quote

Hai Mama30,

Vanmorgen is mijn spiraal verwijderd. Absoluut een fluitje van een cent. Voelde nauwelijks wat en het was zo gebeurt. Fijn hoor!
    De huisarts vertelde dat je helemaal niet hoeft te wachten met zwanger worden gelukkig;-)
    Ik had een Mirena spiraal en dat is goed bevallen. De spiraal heeft er twee jaar ingezeten. Ik was niet tot nauwelijks ongesteld dus ik heb geen enkel idee wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Spannend dus!!
    Ik loop al wel de hele dag met een blij gevoel rond. Niemand weet dit verder dus dat maakt het extra leuk.

Gr Mila

#2910996 Quote

Goedenmorgen Mila!

Wat een heerlijk gevoel is dat het? Zo stralen wij ook al een tijdje!! We moesten eerst nog 3 weken wachten voordat we naar de huisarts konden, hij was met vakantie nl. Gelukkig heb jij er ook niets van gevoeld!!, dus volg het advies van de huisarts maar op!! haha!! Goed je lichaam in de gaten houden, dan merk je vanzelf wanneer je vruchtbaar bent. Bij ons is het nu weer afwachten en natuurlijk naoefenen. Ik moet de 4e ongesteld worden, maar ik heb volgens mij de eisprong wel gemerkt, was een dag later dan de planning was… tenminste dat denk ik…. je voelt ook zoveel…. Ik hoop het in iedergeval.
    Voor jou is het nu afwachten wanneer je ongesteld gaat worden?

Fijn Weekend enne klusze?!?

#2911755 Quote

Hai,

Balen dat je drie weken moest wachten joh. Op een gegeven moment kan je niet meer afwachten he? Ik ben gisteren al ongesteld geworden dus dat gaat de goede richting op. Over twee weken dus flink aan de klus…. Spannend.

Groetjes Mila

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct