Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Gezellig hier!

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik heb al wat berichtjes op diverse forums gezet maar deze vind ik toch wel het gezelligst, dus ik zal mij even voorstellen.
    Ik ben Anna mama van Iris (13-11-05).
    Voordat ik zwanger werd van Iris heb ik hier ook regelmatig gebivakkeerd (helaas ook op het zwanger worden na een miskraam-forum).
    De 'planning'  voor een tweede kindje  is er  nog niet echt, qua gevoel zeer zeker wel, en dat geldt zelfs nog meer voor mijn man, maar qua woonruimte is het nog niet handig.
    Daarbij komt het feit dat mijn man de komende 2 maanden nog in het buitenland zit (zou lastig zijn om een kindje te maken ) en we willen als hij terug is ook nog eventjes wennen aan het feit dat hij weer thuis is.
    Maar ik volg jullie verhalen op de voet en vind het dus erg gezellig hier!
    Dat wilde ik jullie even melden.

Groetjes van Anna

#2910099 Quote

Hoi mama van iris,
    Wees welkom hier!! Twee maanden is wel lang zeg! Mijn mannetje zit ook vaak in het buitenland, is steward bij klm, maar nooit langer dan twee maanden achtereen!!
    Lees lekker mee zou ik zeggen,
    Kus rimke

#2910100 Quote

Hallo

Ik ben Indi en ik heb een dochtertje van bijna 2.(19-09-2005)
    Wij zijn deze maand weer begonnen met het proberen voor een tweede.
    Het blijft erg spannend hoor.
    Ik wilde al wel een tijd een tweede kindje maar ik moest eerst de moed weer verzamelen voor een nieuwe bevalling.De eerste was echt een verschrikking.
    Maar ja dat hoort er nu eenmaal bij!!

Hopen dat het snel raak is.

#2910107 Quote

Hey Anna,

Leuk dat je mee komt kletsen. Maar ben wel bang voor je dat je die twee maanden je man erg gaat missen. Dan wil je vast weer een kindje . Maar je hebt er gelukkig al een waar je mee kan knuffelen. Veel plezier met lezen en kletsen.

Groetjes, Linda

#2910430 Quote

Hoi!

Bedankt voor jullie reacties!
    Nou mijn mannetje zit bij defensie en is al 2 maanden weg in totaal dus 4,5 maand.
    Ik moet zeggen dat het verlangen naar nog een kindje wel erg begint te groeien, vooral wanneer ik lees dat er weer iemand zwanger is hier!
    Ik vond zwanger zijn heerlijk en voelde me helemaal prachtig.
    Bevallen vond ik ook wel meevallen gelukkig, en als klap op de vuurpijl hebben we een ontzettend makkelijk en lief kind.
    Daarom vind ik het aan de andere kant ook wel spannend om voor een tweede te gaan want zo krijg je het natuurlijk nooit meer (ga ik vanuit).
    We hebben samen voor ons eerste kind gekozen toen hij ook op uitzending was, dus eigenlijk is dit wel een beetje te vergelijken.
    Maar aan de andere kant, eerst maar eens afwachten tot hij veilig en wel bij ons op de bank zit!

Groetjes Anna

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct