Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

21 weken moeder en het liefst weer zwanger

• Auteur

Hoi allemaal,

ik ben nu moeder van de 21 weken oude Cheyen. Ze brengt zoveel liefde en plezier in ons leven, dat ik het liefst nu al een 2e kind zou willen. Het zwanger zijn was zo leuk en mooi en dat mis ik ook enorm. En wat je dan na 9 maanden in je armen krijg is gewoon fantastisch. Dus iedereen die probeert zwanger te raken of zwanger is geniet van elk moment van zowel de misselijkheid als de slapenloze nachten die je op het eind hebt. Mijn vriend wil nog wachten tot Cheyen 2 jaar is. Hij heeft wel gelijk want elke dag ontdek ik weer wat nieuws met Cheyen en ik wil eerst van haar genieten, maar het zwanger zijn mis ik wel.

Gr. Barbel

#2910216 Quote

Hey Barbel,

Ik herken je verhaal, mijn zus dacht precies hetzelfde als jou. Ze was net een aantal maanden geleden bevallen van haar 1ste zoontje en ze wilde alweer zwanger worden! Ze miste het enorm, haar buik en alle dingen die erbij komen kijken. Nu heeft ze er inmiddels 3 en hier blijft het er ook bij. Gingen we laatst alle babykleertjes uitzoeken en opruimen, begon ze te huilen….gewoon omdat diit een soort afsluiting van haar zwanger zijn was!!!Ahhh…de lieverd!

Geniet nu veel van je dochter en laat een tweede niet het genieten van Cheyen in de weg staan…die tijd voor een tweede komt heus wel…..

Veel liefs………

#2910252 Quote

Ik ken je gevoel. Tijs is nu net 1 en binnenkort gaan wij voor een tweede kindje. Dit mede omdat het ruim 2 jaar heeft geduurd voor ik van Tijs zwanger was en wij hopen dat het leeftijdsverschil tussen de 2 en 3 jaar zal zijn. Mocht het natuurlijk weer lukken om zwanger te worden.
    Ik wilde in ieder geval mijn lichaam de tijd gunnen om weer helemaal volledig te herstellen van de zwangerschap. Je voelt je wel al snel weer goed en denkt: Ik ben weer de oude, maar telkens als je weer een paar maanden verder bent, voel je je toch weer beter. Dus geniet nu lekker van je dochter het wordt alleen maar leuker! En ook drukker, want Tijs kruipt nu volop rond en het zal niet lang duren voor hij gaat lopen. Dus nu ben ik wel blij dat hij tussen de middag gaat slapen en als hij 's avonds op bed ligt. Ik geniet volop van hem hoor, maar die rustpunten heb je echt nodig op de dag. Ook speelt hij nog heel regelmatig in de box, dat is ook lekker rustig.

Lekker genieten! Want voor je het weet is het baby-zijn er echt vanaf!

Groetjes,
    mv Tijs

#2910365 Quote

Heel herkenbaar wat je schrijft, had dat zelf ook!!!

Ons dochertje is op 2maart geboren en ik miste de buik ook meteeen heel erg!!!

En dat heb ik nog!!! Alleen wij gaan er nu echt voor aangezien ik niet meer de jongste mama ben vandaar(36 jaar)!!! Dus weer erg spannende heb al weer erg veel vage klachten dus wie weet is het raak, maar kan ook mega RD betekenen!! We zien wel we hebben al een mooi wondertje!!!

Bedankt voor je verhaaltje en hopelijk ga je er toch voor, wie weet!!!

Liefs Sandy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct