Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

negatief!!!!! alweer!!!!!!!!!!!

• Auteur

hallo meiden.

ik ben nu al 5 dagen overtijd,dat is ook mijn eerste keer dat ik over tijd ben.
    was vet blij natuurrlijk!!!!
    maar vandag test gedaan en was negatief
    ik weet het echt niet meer hoor……
    ik wordt het eerlijk gezegd mna 1 jr nu,echt hellemaal zat!!!!

dat wou ik graag even kwijt.
       gr yos

#2910179 Quote

Wat balen zeg!
    Kan me wel voorstellen dat jey het wel zat bent na 1 jaar.

XK

#2910182 Quote

Oh Jos, wat zul jij je rot voelen. Na een jaar eindelijk overtijd en dan nog niet positief testen. Maar je bent ook nog niet ongi, dus misschien ben jij wel een van die dames die er wat langer over doet om het HCG hormoon aan te maken!!!

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Liefs Jane

#2910184 Quote

Oh, dat is echt kl*te voor je zeg! Ik hoop ook voor je dat jij één van die dames bent die pas veel later positief testen, maar kan me wel voorstellen dat je je nu wat down voelt.

Sterkte,

Liefs,

Twinkel3

#2910187 Quote

hai jos,

Wat K.. zeg. Ik heb dat ook 1 keer gehad en nuzelf inmiddels toch ook 1 (of 2) dag (en) overtijd. Ook wij zijn al bijna een jaar bezig en twee rondes terug was ik ook ineens overtijd, terwijl ik daarvoor altijd regelmaat had.

En dan test je eindelijk een keer en dan is het negatief.

Ik hoop voor je dat de RD's toch wegblijven. Heb je al verschijnselen van een naderend ongi? Dat had ik toen nl. wel.

gr. nina

#2910188 Quote

Hoi

helaas gebeurd het zomaar dat je een paar dagen overtijd kan zijn. Had het zelf 2 maanden geleden ook. Was ik ineens een volle week overtijd met 2 negatieve testen. en tja   toen kwam het toch nog (voelde ook aan alles dat het niet raak was).

ik hoop voor je dat het wel raak is.

groetjes Belle

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2910424 Quote

Hai Yos,

Echt zwaar K** voor je zeg!!!
    Maar we zitten in hetzelfde schuitje, ik zit inmiddels ook al op dag 38 en nog steeds gee ongi! Gister getest (et als jij) en ook hartstikke negatief!
    Voel me wel heel ellendig, maar ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben, jij dan??

Houd je me op de hoogte??

Liefs, Es

#2910441 Quote

hoi xxesther

ik voel mij zo zwaar klote nu,
    ik voelde mij inderdaad echt niet zwanger,maar ja omdat ik echt nooit overtijd ben geraakt had ik echt een beetje hoop
    de RD zijn gisteren ook al gekomen
    ik weet het even echt niet meer hoor,soms heb ik zin om er maar niet meer mee bezig te zijn
    maar ik geef het niet op,ooit gebeurt het bij mij zoals al die andere meiden.
    en ik hoop voor jou dat die RD echt niet komen,dat je gewoon zoals een van de andere meiden bent die gewoon pas later positief testen!!!

veel susses.

xxx yos

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct