Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

HELP

• Auteur

wie kan mij wat meer vertellen over innestelingsbloeding.
    Ik ben namelijk al ongeveer 20 jaar precies om de 27 a 28 ongi.
    Ik was deze maand al ruim een week overtijd!
    Ik had bloed laten prikken,maar helaas negatief,maar ze zeiden in het ziekenhuis,het kan ook nog te vroeg zijn,het kan zijn dat je een late eisprong hebt gehad.
    Nou heb ik sinds gisteren middag heel licht bloedverlies,en het voelt niet als een ongi.
    En het is nagenoeg niks vergleken bij mij,normaal is mij bloedverlies veel erger.
    Dus is nou gewoon mijn ongi of niet????
    Hoelang kan een inesteling eigenlijk duren,en heb je dan veel bloedverlies???                                     groetjes mexx-ann.

#2910233 Quote

Mexx Ann, je kan nog wel een zwangerschapstest doen. Als je nu een maand overtijd bent, dan zou het in 99% van de gevallen zichtbaar moeten zijn op de test vlgs mij. En anders misschien langs je huisarts om te vragen waarom je menstruatie niet komt? Heb je tenminste wat duidelijkheid. Succes!!!

#2910250 Quote

Als je bij een innestelling al bloedverlies hebt, dan is dit maar heel weinig. Vaak alleen een beetje bij afvegen.
    Voor zover ik weet spreken ze van een ongesteldheid als je 1 volle dag normaal bloedverlies hebt gehad. Met normaal wordt dan bedoeld, zoveel als je bij een normale menstruatie verliest.
    Dus wie weet meid, is het inderdaad toch een late eisprong geweest!

Groetjes,
    mv Tijs

#2910376 Quote

Hoi hoi,

Wilde ff hier op reageren!!! Je kunt zelfs gewoon ongesteld worden als je zwanger bent!!!

Ik had dit de maand ervoor ook en was toen al harstikke zwanger en het bewijs is op 2maart 2007 geboren!!!

Dus gewoon ff afwachten en dan een testje er tegen aan gooien!!

Succes!!!

Liefs Sandy

#2910385 Quote

hoi mexx ann

gewoon testen meid, ben erg benieuwt voor jullie.
    het is jullie gegunt

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct