Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

mijn spiraaltje is er al 1 jaar uit………….

• Auteur

hallo allemaal,ik ben al langer als 1 jaar bezig om zwanger te worden,maar het wil niet egt lukken. ik heb ook een onregelmatige cyclus 26-29 dagen elke maand is het balen als ik weer ongesteld wordt gisteren was mijn vruchtbare dag en heb ik ook gevreen dus afwachten of ik over 2 weken ongesteld wordt.

#2910285 Quote

Hallo!!

Op zich is een cyclus tussen de 26 en 29 dagen niet écht onregelmatig te noemen hoor!! Bijna bij iedereen zit er wel eens een paar dagen verschil tussen. Ik geloof dat je je cyclus nog regelmatig kan noemen als er  dagen verschil tussen zit. Zelf heb ik helaas een superonregelmatige cyclus van tussen de 28 en 44 dagen, ik zou wat dat betreft graag met je willen ruilen, al zegt het soms helemaal niks….
    Ben zelf bijna een jaar van de pil, al die tijd geen voorbehoedsmiddelen gebruikt, en sinds 4 maanden 'intensiever' en 'bewuster' bezig, maar helaas, nog niks….

Elke keer weer ongesteld wordt steeds een grotere teleurstelling he?

Ik hoop voor je dat het snel raak is…

Pink

#2910287 Quote

als er 5 dagen verschil tussen zit wou ik zeggen….

#2910314 Quote

He meid,

Wellicht moet je eens een afspraak met je HA maken. Als jullie al een jaar bezig zijn zonder resultaat is het wellicht fijn om te weten of er een achterliggende oorzaak is waardoor het niet wil lukken.
    In ieder geval succes ermee en ik hoop voor je dat je toch snel zwanger raakt.

groetjes,
    Dion

#2910344 Quote

Hallo,

Ik weet hoe vervelend het is en hoe jullie je voelen. Het heeft bij ons ruim 2 jaar geduurd voor ik zwanger was van ons zoontje Tijs. Ook helemaal niet zwanger geweest voor die tijd. Ik heb een onregelmatige cyclus tussen de 32 en 42 dagen. Ik ben gaan temperaturen om erachter te komen wanneer ik mijn eisprong had gehad. Op een gegeven moment voelde ik hem duidelijk en ben toen gestopt met temperaturen. Na 2 jaar zijn wij naar de huisarts gegaan. Na het zaadonderzoek (was goed) heeft hij ons doorgestuurd naar de gyn. De dag voor de afspraak had ik een positieve test in mijn handen, dus toch gewoon zwanger! Wat waren (en zijn) wij gelukkig!

Ik wil jullie veel succes wensen en hopelijk mogen jullie snel zwanger zijn. Maar een bezoekje aan de huisarts kan natuurlijk nooit kwaad. De meeste huisartsen willen wel graag temperatuurstaten. Veel huisartsen sturen je dan ook naar huis om eerst 3 cyclussen je temperatuur bij te houden en dan terug te komen.

Groetjes,
    mv Tijs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct