Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hier nog geen RD!!!

• Auteur

Hoi hoi,

Heb nog geen RD op bezoek gehad!!! Weet ook niet of je regelmatig ongi wordt als je al eens ongi bent geweest na een bevalling!!! Snap er ff niks van!!! Maar heb wel meer klachtje zoals misselijkheid draaierig pijn in de borsten en steekjes in mijn buik!!!

Durf echt niet te testen nu, heb dit in Juni ook gedaan en toen maar liefs 3 keertjes negatief das niet fijn!!!

Dus denk dat ik misschien zondag pas ga testen als de RD er nog niet zijn wat denken jullie??

Ach ja week gaat best snel hier gelukkig veel te doen met ons meisje!!!

En iedereen die ook op de wachtbank zit succes ermee!!!

Liefs Sandy

#2910356 Quote

Hoi Sandy,

Spannend!!! Wanneer is/was je nod? Succes met wachten!

Groetjes,
    Sara

#2910358 Quote

Hey Sara,

De NOD was zoals ik geteld heb afgelopen maandag!!!

En hoe is het met jouw???

Liefs Sandy

#2910388 Quote

Hoi Sandy,

Lees nu je topic pas…
    Ja, dat negatief testen is ook maar niks, ik snap dat je nog even wilt wachten.Spannend meid!

Ik was na m'n bevalling en na de borstvoeding, erg regelmatig ongesteld. Terwijl ik voor m'n zwangerschap en na 15 jaar pilgebruik nogal onregelmatig was.
    Ik heb 4 maanden volledig borstvoeding gegeven en doordat ik toen weer moest gaan werken nog 2 maanden 2x per dag, het liep toen snel terug.
    Geef jij nog volledige borstvoeding?

Groetjes,
    Angel

#2910390 Quote

Hoi Sandy,

Hier gaat het goed. Ik ben inmiddels gister ongi geworden en hoe stom het ook klinkt, ik ben er erg bij mee. Als het weer klaar is, ga ik alsnog de HA bellen om te kijken of er een verklaring voor is dat ik na bijna 9 maanden geen pil opeens een cyclus van 60 dagen (4 weken overtijd) had.

Hoeveel dagen ben jij nu overtijd? Dat negatief testen is inderdaad erg teleurstellend! Als je het vol kan houden tot zondag kan je  dan natuurlijk ook testen als er dan nog geen rd's zijn. Je hebt wel wat kwaaltjes, maar ik heb me ook voorgenomen om me daar niet te veel op vast te pinnen. Succes nog met wachten.Hopelijk krijg je snel goed nieuws!!

Groetjes,
    Sara

#2910393 Quote

Hey Angel en Sara,

Geef nog maar 1 keer per dag borstvoeding nog deze week probeer ik nog maar loopt heel snel terug nu dus das afwachten!!! Ja vindt het allemaal maar raar maar ja we wachten netjes af!!!

Jullie ook succes met alles!!!

Liefs Sandy

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2910405 Quote

hey sandy!!
    das alweer een poosje geleden.
    ik ga ook zaterdag of zondag testen gaaf hoor!!
    wel een goed teken dat ook je melk terug loopt.
    dat kan een zwangerschapskwaaltje zijn.
    ik heb daar ook last van.
    hahah en ook grappig ik ben toevallig vorige maand ook weer voor het eerst ongi geworden.
    wat was ik blij eindelijk een reële kans.
    ik vroeg mij ook al af of ik nou meteen weer regelmatig mijn rd zou krijgen.
    maar als het mee zit krijgen we voorlopig ff allebei geen rd meer.
    ik ben benieuwd of het ons deze keer gelukt is.
    dat zou wel leuk zijn zeg!!!!!!!!!!!!!
    succes met nagel bijten meis.
    groetjes en veel liefs patries

#2910474 Quote

Hé Sandy,

Succes met wachten tot zondag. Hopelijk heb je dan een positieve test in je handen. Zou leuk zijn.
    Nog even geduld!

Liefs Happy

#2910477 Quote

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reacties, hoop dat ik het volhou tot zondag!!! Nog steeds niks geen RD!!!

Jullie ook succes hé!!!

Liefs Sandy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct