Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wie ook 1e ronde!!!

• Auteur

Hallo,

Wie gaat er ook in sept beginnen aan de 1e
    ronde????Wij gaan het dan ook proberen.
    Voor onze 2e uk.We hebben al een dochter
    van 15 mnd.Ik een maand zonder pil en ik
    slik nu 2 mnd foliumzuur.Als alles goed is
    moet ik 7 sep ongi worden maar dat zal
    wel niet ivm ontpillen maar in sept gaan
    we er gewoon voor en dan zien we wel.

Ierdereen veel suc6 met zwanger worden…

Groetjes Belinda

#2910422 Quote

Hallo,

Ik zit niet in de eerste ronde, nu in de derde maar, wens je veel succes met zwanger worden !!!!

liefs happy

#2910488 Quote

Wat spannend voor jullie!! Ook wij zijn bezig met de eerste ronde, zoals jullie dat zo mooi noemen! Ik ben nog niet zo bezig met temperaturen enzo. We zien eerst wel, natuurlijk wil ik liever gisteren dan vandaag zwanger worden maar we willen er eerst ook wat "lol" aan beleven!!    
    Veel succes!

#2910571 Quote

Hoi hoi,

Wij zijn ook begonnen met de 1ste ronde als ik even de korte cyclus aan hou zou ik ongesteld moeten worden rond de 4de of juist niet ….. Dus loop ik ongeveer gelijk met jou!!

ik slik ook al net zo lang foliumzuur!!

Groetjes Moi28

#2910802 Quote

Hallo allemaal,

Wat leuk zeg dat er toch ook nog meiden
    zijn die ook met de eerste ronde bezig gaan.
    En wat leuk moi 28 wie weet gaan we wel tegelijk
    op.Ik heb al een dochter van bijna 16 maand.
    Dus het word onze 2e uk.Ik kan niet wachten
    tot het zo ver is heerlijk.
    Ik ben even een week op vakantie dus ik kan
    even niet meer reageren en heb volgende week
    denk ik veel bij te lezen.

Damens zet hem op en suc6.

Groetjes Belinda

#2910815 Quote

Hallo,

wij zijn momeneel hard aan het klussen voor de 1ste ronde van ons 2de kindje. We hebben een zoon van nu bijna 15 maanden. Echt een kereltje dus alweer, volop lopen, kletsen en 'helpen' met alles. Mijn vriendin is vorige week bevallen en wat is dat dan weer klein en schattig allemaal! Vorige x was het in 1x raak dus stiekum hoop ik weer dat dat lukt, maar ik weet van vriendinnen ook hoe lang het kan duren….

Succes allemaal, ik heb mijn NOD op 5 september!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2910846 Quote

we kunnen vanaf vandaag ook gaan klussen voor de 1e ronde. Ik ben verder niet aan het ontpillen, dus als mijn cyclus meteen goed is, dan is 16 september mijn NOD.
    vind het allemaal echt spannend maar ook heel leuk!
    liefs koekeltje

#2910848 Quote

Hoi hoi Dames,

Wij zijn echt bezig met ronde 1 voor ons eerste kindje is wel spannend. Heb al de hele dag een trekkend gevoel in mijn buik niet erg aangenaam.
    Ja wij lopen aardig gelijk ik heb als het allemaal klopt ik heb namelijk niet ontpild of jullie dat noemen. Volgens mijn huisarts hoefde dat niet. Mijn nod is tussen 4 en 5 september.

Heel veel suc6 allemaal.

Liefs Moi

#2910902 Quote

Wat grappig, ook wij gaan in september voor het echie. Rond de 7e verwacht ik ongi te worden, maar zeker weet ik het niet: dit is mijn 1e maand zonder nuvaring. Ik denk dat ik een van de afgelopen dagen mijn eiersprong heb gehad. ben benieuwd of ik het goed gevoelt heb!
    We gaan overigens voor ons 1e kindje, dus vind het erg spannend. Op het forum lees je toch ook wel veel meiden waarbij het niet lukt om zwanger te worden. Ben bang om daar ook bij te horen, maar goed, de tijd zal het wijzen. En als ook wij niet makkelijk zwanger kunnen worden, dan zie ik het dan wel…

Ik ga niet temperaturen oid, we gaan gewoon lekker klussen en we zien wel. Mijn mannetje heeft helemaal geen zin om heel erg bezig te zijn met wanneer de vruchtbare dagen zijn enz. Hij wil gewoon vrijen als we zin hebben en ik ben het daar wel mee eens. Hoewel ik denk dat we toch wel bewuster (en vaker) zullen vrijen… Gewoon om de dag, dat heb je het meeste kansen schijnt het beste voor  zijn zaad te zijn

Leuk om te lezen dat er zoveel meiden zijn die tegelijkertijd ervoor gaan!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct