Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Weten jullie dit?

• Auteur

Hoihoi,

Misschien kunnen jullie mij helpen…

Op dit moment zijn mijn man en ik in de tweede ronde bezig om zwanger te raken. Ik heb een normale cyclus van 28 dagen. Vorige maand gewoon netjes ongesteld geworden op het moment dat het moest.
    Gisteren had ik als het goed is mijn eisprong. Wij hebben natuurlijk het hele weekend flink geklust, hahaa…
    Maar goed, gisteren nadat we geklust hadden ben ik naar de wc gegaan om te plassen. (Dit is eigenlijk niet zo'n lekker praatje…) Maar wat er toen nog uit kwam lopen, zeg maar, was een beetje rood/rozig… En toen ik vanmorgen naar de wc ging was het nog steeds een heel klein beetje. Ik heb dit nog nooit gehad midden in mijn cyclus, alleen een paar keer tegen de tijd dat ik ongi moest worden.
    Hebben jullie dit ook (gehad)? Of weten jullie wat dit is? Kan dit van de eisprong komen? Of toch nog ontpillen? Ik wordt er een klein beetje onzeker van… Misschien heb ik wel iets verkeerd aangepakt ofzo…

Groetjes,
    Marientje

#2910432 Quote

Hoi marientje,

Ik heb dit ook regelmatig sinds ik gestopt ben met de pil 9 maanden terud), komt omdat de baarmoedermond gevoeliger is rond de eisprong (zoiets heb ik begrepen van de dokter). de baarmoedermond huid is dan kwetsbaarder en dan kan je het dus tijdens het vrijen beschadigen. Niets ernstigs trouwens, kan geen kwaad.

Hoop dat je er wat aan hebt. Groetjes

#2910438 Quote

Hoi knutseljuffie,

Bedankt voor je reactie! Klinkt op zich niet gezond om je baarmoedermond te beschadigen wanneer je zwanger wilt worden, toch? Maar het is niet schadelijk voor het "zwanger worden proces"? Was er toch wel een beetje van geschrokken…

Groetjes!

#2910445 Quote

Kan ook een innestelingsbloeding zijn!!!!!!

Wie weet……………

Liefs………..

#2910451 Quote

De dag van je eisprong kan je geen innestelingsbloed hebben.
    De innesteling vind een paar dagen later plaats.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct