Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ontpillen of zwanger….weet het echt even niet!

• Auteur

Hallo!

Ik heb even een vraag voor jullie.

Ik ben 7 augustus gestopt met de nuvaring en zit dus nu in de eerste ronde.
    Met temperaturen heb ik mijn eisprong nog niet kunnen ontdekken.

Voor mijn eerste zwangerschap had ik (meestal) een cyclus van 31 dagen en zou dan nu dus rond de 24 aug. mijn eisprong moeten hebben en is de nod dus nog lang niet in zicht.

nu heb ik de volgende klachten:
    – veel afscheiding (tot 2 dagen terug ook afentoe wat bruinig)
    – veel plassen
    – druk op anus   (sorry voor detail)
    – vlagen van misselijkheid
    – dikkere buik (broek dicht is niet fijn)
    – mijn baarmoeder voelt echt heel beurs. kan nauwelijks een hand erop verdragen!

last van mn borsten heb ik eigenlijk niet echt. misshien dat er nog 'ruimte' over is…?

Ik ben de laatste ring-maand niet echt nauwkeurig geweest met de ring.

Zijn dit nu echt 'ontpil' verschijnselen?

Groetjes en bedankt!

#2910443 Quote

hoi hoi,

Zouden volgens mij best zwangerssachapsklachten kunnen zijn. Ben nu zelf twee dagen over tijd, terwijl ik altijd heel regelmatig ongesteld ben, maar helaas, nog geen positieve test! Snap er ook niets meer van. Ben erg moe, lijkt of ik grotere borsten heb, af en toe misselijk en ikheb ook dat rare gevoel in mijn baarmoeder…
    Gewoon afwachten zegt een vriendin van me die bij de gynacoloog werkt…..
    makkelijker gezegd da gedaan!

Veel succes!!

Lorelijn

#2910452 Quote

Ik heb geen ervaring met nuvaring, dus in hoeverre je daarbij ook last hebt van ontpillen weet ik niet.

Maar als je denk dat je eisprong 24 Augustus is, dan kan je er denk ik wel van uitgaan dat dit geen zwangerschapsverschijnselen zijn.

Als je er in je hoofd heel veel mee bezig bent, dan kan je lijf daar ook op reageren. Je krijgt dan verschijnselen alsof je zwanger bent, maar dat ben je niet. Je lijf houd je dan eigenlijk voor de gek.
    Begrijp me niet verkeerd: Je voelt de dingen die je voelt, dat zit niet tussen je oren. Als jij misselijk bent dan ben je misselijk dat verbeeld je je niet.
    Maar je lijf lijkt soms je gedachte te volgen. En dan krijg je zwangerschapsverschijnselen.
    Heel vervelend want je raakt er wel door in de war.

Heel veel succes verder.

#2910468 Quote

He hallo,

dank voor de reacties…

deedee: Mijn twijfel is vooral ontstaan omdat ik de laaste ringmaand niet echt nauwkeurig ben geweest. Te laat na de pauze week erin en tijdens de seks uitgehaald en vervolgens er weer veel te laat in ipv de maximale 3 uur.  
    Heb daarom net toch maar even een  test gedaan, dan weet ik het in ieder geval zeker.
    'Gelukkig' is het gewoon mn lichaam die me voor  de gek houdt… Heb namelijk ook niet echt geleefd naar een eventuele zwangerschap, gewoon  een wijntje gehad bv.

in ieder geval bedankt!!

Ook succes toegewenst,

#2910485 Quote

hoi hoi

ik las net je berichtje maar als je nog in ronde 1 zit, kan het wezen dat je lichaam eerst moet ontpillen bij de een is ronde 1 al raak en de ander duurt het wat langer, in het begin ha dik ook veel klachten van zwanger schap, maar dat komt , je wilt graag kinderen en in het begin is het nieuw en leuk en wil je heeeeeeeeeeeel graag en dan ga je lichaam ook gekke dingen doen, wij zitten in ronde 9 en nog heb ik vage klachten af en toe, dus ja

ik wil je 1 tip geven ga niet zo snel een test kopen vooral niet als je pas gestopt ben, ik zal als ik jou was gewoon w8 tot je minimaal 2 weken overtijd bent, dan heb je meer kans als je zwanger bent dat meer hcg hormonen heb,

anders kost het je duiten.

greetz suzette en veel s6 verders

#2910590 Quote

Ik ben iets eerder gestopt met de nuva als jij en heb ook allerlei klachten. Ik ben een aantal dagen flinkt misselijk geweest, met spugen en alles erbij. Heb nu al een week ontzettend pijnlijke tepels en heb veel slijm.
    Ik ga ervanuit dat dit gewoon allemaal bij het ontringen hoort.

Van de meiden die gestopt zijn met de pil hoor ik ook dat ze 'zwangerschaps'klachten hebben gehad bij het ontpillen. Het zal er wel bij horen!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct