Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

uitslag bloed bij gynocoloog

• Auteur

nou ben gister bij de gyn geweest voor uit slag.

alles was goed zat ietsie pietsie onder de grens van bloed armoede maar dat eb ik altijd nog gehad,

ik kon aan medicijnen gaan voor me ei prong op te wekken en zo dat ik regelmatiger werdt, of ff een half jaartje w8 en dan terug komen ,

ik heb voor een half jaartje gekozen ben gelukkig blij dat er niks is.

heb ook gevraagt voor mijn over beharing en acne of daar wat voor is , ja dat is er wel dus de pil en nog wel andere medicijnen alleen dan mag ik niet zwanger worden,

ik baal wel ma ja moet er maar mee leven.

ik had ook gevraagt over temperaturen nou zij rade het af al dat gedoe zegt zegt dan moet je echt elkedag optijd naar bed en optijd meten anders heeft het geen nut, dus als je gaat stappen dan is het al door de war is het niet te meten dan is je temp al wat hoger dan normaal, dus dat zulke dingen vind ze onzin.

dus we w8 gewoon af en wie weet,

de gynocoloog hoopt dat ik net meer terug kom en dat ik bij een verloskundige loop.

greetz suzette

#2910478 Quote

Hoi hoi,

Dus niet helemaal slecht nieuws voor je!!

Wel fijn dat je daar ff terecht kon toch!!!

Veel succes verders!!!

Liefs Sandy

#2910534 Quote

Hey Suzette,

Dat is wel goed nieuws! Dat zal een opluchting voor jullie zijn! Hopelijk zit je over een halfjaar inderdaad bij de verloskundige ipv bij de gyn.

Groetjes,
    mv Tijs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct