Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Minimaal bloedverlies 1 wk voor NOD!!

• Auteur

Hoihoi,

we zitten nu in de 9e ronde.Heb de laatse ronde ovulatietestjes besteld en had op 10 aug mijn eisprong.
    Op 17 aug had ik bruin/roze/rood echt minimaal bloedverlies dat 3dg heeft geduurt.Nog geen maandverbandje vol.  

Ben nu ook nog erg moe,lichte ongikrampjes,steken in zij en rug en borsten en daarbij ook nog misselijk.Moet vrij de 24e ongi worden maar wachten duurt zo lang.  

Kunnen natuurlijk ook allemaal symptomen zijn van een beginnende menstruatie.En daarbij toch die spanning.

Wie herkent dit verhaal een beetje??/

Een afwachtende mama van een zoontje van 2jr.

#2910524 Quote

Hallo,

Ik herken het niet van mezelf hoor, maar heb hier al wel regelmatig over gelezen op dit forum. Het klinkt allemaal wel positief zeg!

Nu maar hopen op goed nieuws dit weekend!

Liefs,

Twinkel3

PS: Mijn NOD is ook dit weekend!

#2910525 Quote

Hallo, dat is spannend zeg! Zou natuurlijk innesteling kunnen zijn! En ja afwachten duurt altijd zo lang he?   Hopelijk is het raak voor je! Succes!

Liefs Yvonne

#2910538 Quote

Veel succes met afwachten. Het zou zoals Yvonne al zei kunnen duiden op een innesteling!

Groetjes,
    mv Tijs

#2910547 Quote

Hoihoi,

bedankt voor jullie vlugge reacties!!

En Twinkel3…
    jij ook succes dit weekend……spannend!!!

Hoeveelste ronde is dit van jullie en gaan jullie voor jullie 1e kindje?

Doeiiiii xxx

#2910560 Quote

Hoi Alice

Een naamgenoot zo heet ik eigenlijk ook dat klinkt heel erg goed hoor! Zou heel goed kunnen dat je zwanger bent nu heel veel succes met wachten.
    Groet
    Alice

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2910669 Quote

Hoi Alice,

Inderdaad spannend voor ons!
    Wij zitten in onze 7e ronde voor het eerste kindje.
    De afgelopen maanden heb ik getemperatuurd en wist ik voor NOD vaak al wel dat het niet zo was (temperatuur liep terug).
    Deze maand heb ik de thermometer in de kast laten liggen en moet ik dus gewoon maar afwachten. Extra spannend dus! Ik hoop op goed nieuws voor ons dit weekend!

Liefs,

Twinkel3

#2911063 Quote

Hoihoi,

ik wil even een vertellen dat ik zwanger ben!!!!

Woensdag een testje gedaan met een vaag streepje ( 2dg voor NOD),vandaag een 2e testje gedaan en nu een duidelijke streep.

Woahhhh,spannend eng en leuk tegenlijk.

Dit wordt ons 2e kindje maar het is allemaal weer net zo spannend.

Twinkel3…..weet je al iets meer???
    hoop het ook voor jou meid!!!

Alicexxx

#2911067 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Geniet er maar lekker van.

Liefs Mickey

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct