Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

slijnmverlies

• Auteur

Hoi hoi,

ik ben nieuw hier en even anoniem!!
    Heb een vraagje en wellicht weten jullie antwoord?

We zijn dus bezig met ronde 1   en ben dus deze maand gestopt met de pil.
    Nou was ik straks naar de wc en had ik allemaal "slijm"op het wcpapier zitten was waterig enzo ben vergeten de ruiken of het ook reukloos was.

Nu staat er in de boeken als je bovenstaande hebt dan dan je eisprong nadert of er is….Nou hebben wij gister de liefde bedreven….Hoe groot is de kans dat wij op "tijd"waren?

Alvast bedankt en tot ziens

#2910523 Quote

Hallo moi,

Meestal is dat het teken dat je eisprong nadert, dus zou ik vannavond nog een keer klussen als ik jou was of morgen, maar misschien dat je dan te laat bent?

Heel veel succes en je bent nog op tijd hoor!

Liefs Yvonne

#2910567 Quote

hallo,

Nou weet ik wel dat als we vanavond klussen dat we de kans dan verhogen maar je bent toch een paar dagen voor de eisprong ook vruchtbaar…heb nu dus dat slijm gehad en al de hele dag een trekkend gevoel in de buik.

Daarnaast ben ik deze maand pas gestopt met de pil en ik heb geen idee wanneer mijn eigen cyclus weer begint.

Dus als we nu vanavond niet klussen kan het evengoed raak zijn toch? ( al ga ik daar niet van uit) omdat we nu pas net gestopt zijn.

#2910586 Quote

Ja  het kan nu  evengoed ook wel raak zijn hoor, maar je hebt meer kans als je nog een keer klust zeg maar. De zaadjes kunnen ongeveer 72 uur leven en je ei 24 uur. dus komt ie morgen dan lukt het nog wel maar komt ie overmorgen dan is de kans wel weer wat minder.

Nou succes hoor! Het maakt niet uit hoe lang je bezig bent er worden ook best nog wel veel meiden direct zwanger in de 1e ronde. Ik hoop voor je dat het bij jou ook zo is!

Liefs Yvonne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct