Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

xx Esther

• Auteur

Hoi Esther,

Hoe is het met je? Ben je nog aan het afwachten?

Groetjes,
    mv Tijs

#2910551 Quote

Hey hallo,

Wat leuk dat je het vraagt!!
    Nog steeds geen ongi te bekennen, maar de test is ook negatief… Volgens mij is mijn hele lichaam een beetje van slag, want ik kom nooit bij de HA, maar deze week al 2 keer… heb telkens mijn eus van binnen kapot, ineens een dikke bloeduitstorting op mijn been, ontzettende krampen in mijn onderbuik en sinds gister ook nog een ontsteking in mijn oksel/bovenarm (Au, au, au)
    De dokter heeft vandaag ook nog getest op zwangerschap ivm met antibiotica.. De test was negatief, maar hij heeft me toch een lichtere kuur meegegeven die geen kwaad kan als het toch raak is (hij weet het zelf ook niet zo goed) Hij vertelde me dat ik lekeer van mijn vakantie moet genieten en als ik over 2 wkn nog niet ongi ben, dan moet ik hem bellen en dan wil hij mij iets geven om een eisprong op te wekken (want hij denkt dat ik die dan nog niet heb)
    Op zich zit ik nog maar in de 3e maand, maar hij kwam er zelf mee (ik heb echt een ontzettend leuke/lieve HA)
    Dus……………………….. ik hoop dat ik snel een keertje ongi word (maar het mag wel wachten tot na de vakantie) en dan gaan we gewoon weer aan de slag!

Hoe is het met jou, nu ben je tocg gestopt of niet?

Liefs, Es

#2910593 Quote

Inderdaad een hele lieve huisarts! Die van ons is ook heel lief, en dat is erg fijn. De huisarts die we hadden toen ik thuis woonde was een vreselijke man. Dus ik weet hoe prettig het is om een lieve fijne huisarts te hebben.

Je zit dus ook een beetje in de lappenmand. Hoop voor je dat dat weer snel over is en de kuur goed aanslaat, zodat je wel kunt genieten van je vakantie. Waar gaan jullie naar toe?

Onze vakantie is weer bijna afgelopen, volgende week woensdag moet ik weer gaan werken, bleh, zeker na het kwakkelweer dat we hebben gehad.

Ik blijf voor je duimen, want het kan natuurlijk altijd nog raak zijn!

Hier nog 2 pilletjes! En dan begint de spannende tijd weer.

Groetjes,
    mv Tijs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct