Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

helup zwanger?

• Auteur

hallo dames

Eerst ff voorstellen ik ben Wendy een pas getourde vrouw en ik wil graag zwanger worden, maar we zijn het niet 'echt' aan het proberen ….

nu het volgende:

15-08 ben ik voor 't laast ongesteld geweest
    15-07 ben ik ongesteld geweest
    1-06 ''   ''''                             ''''
    3-05 '''           ''''                   '''

Dus met andere woorden, ik wordt gewoon elke maand ongesteld maar ik heb wel last van het volgende:
    – ik ben in een paar weken 5 kilo aangekomen(echt niet van 't eten)
    – Vaker plassen,
    – Pijn of gevoelige buik
    – Misselijkheid gevoel of ik flauw ga vallen.

Mensen die mij niet kennen en die mij zien denken dat ik zwanger ben, ik wordt er tijdens mij werk ook naar gevraagt. (zal wel een keer een foto plaatsen)

Ik heb nog geen test gedaan en ik ben ook nog niet naar de dokter geweest maar denken jullie dat ik misschien toch wel zwanger ben?? Ben ik misschien zo raare die gewoon ongesteld is en blijft en toch zwanger blijk te zijn????

Help…

#2910630 Quote

Als ik jou was zou ik gewoon even een testje doen!

Het klinkt goed maar dan weet je het ook zeker.

Succes  en laat je nog wat weten?

x-vlinder

#2910634 Quote

Hey hey,

Je typt dan je 15-8 voor het laatst ongi bent geweest. Was dit je eerste ongi dag of was toen je ongi over.
    Volgens mij kun je nog niet zwanger zijn want dan ben je nog te vroeg in je cyclus. Je moet het denk ik maar afwachten. Wanneer is je NOD?

Groetjes Marije

#2910635 Quote

hallo
    dit klinkt toch wel als een zwangerschap!!
    na een  aantal weken   is je lichaam extra bloed aan het aanmaken voor de vrucht.
    nou kan je dus heel goed een te laag hb hebben (ijzer).
    had ik ook na een paar weken want je lijf maakt dan zo'n anderhalve liter extra bloed aan.
    ik had heel erg als ik me omdraaide of bukte dat het leek of ik teveel gedronken had en bijna omviel.
    als je nu ook nog pijn in je borsten hebt dan zou ik meteen gaan testen.
    succes ik ben erg benieuwd!!!!
    groetjes patries

#2910695 Quote

he meis ik zal als ik jou was gewoon testen, en ja je kan ongi worden terwijl je zwanger bent, een vriendin van me heeft 3 kids en is bij alle drie gewoon ongi geworden terwijl ze zwanger is, tegewoordig komt dat vaker voor dus , ik zal als ik jou was gewoon ff een testje kopen ,

veel s6 verders

greetz suzette

#2910696 Quote

Hey Babys,

Ik wil je niet teleurstellen, maar het zijn allemaal klachten die bij het ontpillen kunnen  horen.( Er vanuit gaande dat je met de pil gestopt bent.)
    Toen ik gestopt ben ben ik ook aangekomen, had last van mijn buik en vaker naar de wc. Een kennisje is nadat ze gestopt is de eerste 3 maanden constant misselijk geweest en ook een paar kilo aangekomen. Helaas zijn we beide nog niet zwanger.
    Maar als je het zeker wilt weten gooi je er toch even een testje tegenaan?!
    Hoop dat je snel zekerheid krijgt.

Liefs Jane

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct