Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1ste echo gehad!!

• Auteur

Hoi allemaal vandaag de 1ste echo gehad ik ben nu bijna zes weken zwanger en wat zagen ze op de echoo twee vruchtjes!!!
    Pff dat was wel even slikken hoor maar ben er ook super super blij mee.
    Dus na een buitenbaarmoedelijke zwangerschap met 1 eileider toch zwanger na drie maanden en dan ook nog van twee dus het kan allemaal nog!!!!
    Groetjes Dessie

En wanneer komt er nu april moeders forum?????

#2910633 Quote

he
    gefeliciteerd joh!!!!!!!
    helemaal super vooral om dat het je al niet mee zat.
    dat was wel even slikken hoor.
    ik lees altijd vrolijk met iedereen mee.
    maar toen ik jouw stukje las kreeg ik toch wel een brok in mijn keel.
    dus extra leuk dat het er nu twee zijn.
    voel je wel goed dan want  nu krijg je volgens mij de dubbele dosis hcg in je bloed.
    en worden dit de eerste twee??
    of had je al een kleine lopen??
    in elk geval heel erg veel plezier in je zwangerschap toegewenst!!!!
    en geniet ervan want achteraf zijn ook de zware kanten eraan mooi als je bevallen bent.
    heel veel liefs patries

#2910644 Quote

Hoi Hoi,
    bedankt!!!
    En ik heb wel al een zoontje van bijna drie en ik had bij hem wel direct klachten van maagzuur maar verder weinig klachten wel zo nu en dan is moe maar nu heb ik eigelijk nog nergens geen last van heel apart mijn test zei dat ik zwanger was en natuurlijk was i overtijd maar verder nergens geen last van wel een flink buikje al maar dat komt mischien ook een beetje om dat ik de laatste twee weken wel flink aan het eten ben geslagen .
    Maar ben verder ook wel benieuwd hoe het met anderen is die een tweeling hebben gehad of zwanger zijn ervan.
    Kan ook niet echt een site vinden waar van alles erover staat dus mischien kan iemand me hieraan helpen??
    Groetjes Dessie

#2910645 Quote

hoi hoi nou blij toe dat je zo'n heerlijke zwangerschap hebt zeg.
    mag ook wel na al die ellende!!
    helaas weet ik ook geen site voor maar als je er een vind ben ik erg benieuwd.
    want grote kans dat als ik echt zwanger ben dat het er ook echt twee worden bij mij.
    hartstikke gaaf alleen een beetje moeilijk want mijn meissie is nu pas 7 maanden ik ben benieuwd hoe dat zou worden.
    vast heel druk maar wel leuk natuurlijk.
    groetjes patries

#2910661 Quote

Hoi Dessie,
    wat super leuk, een 2ling!! succes ermee!!!

Groetjes,
    Sara

#2910667 Quote

Hé meid,

Gefeliciteerd zeg, het zijn er twee! Wat leuk!

Mijn schoonzusje heeft ook een tweeling en een eenling.
    Bij de zwangerschap v/d tweeling had ze ook weinig last van zwangerschapskwaaltjes, zoals misselijkheid, volle borsten e.d. Alleen toen ze op het laatst liep had ze een flinke buik. Dus dit hoeft verder geen verschil te zijn met een zwangerschap van een eenling.

Geniet er lekker van meid!

Liefs,

Twinkel3

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2910692 Quote

Hi Dessie,
    Wat super man!!! Een tweeling!!! Ik ben echt heel erg blij voor je dat nu alles z'n plek weer gevonden heeft. Geniet er maar lekker van en ik hoop je snel te volgen.
    Liefs Nimfje

#2910707 Quote

He Dessie,

Geweldig meid! GEFELICITEERD. Hopelijk mogen we je snel volgen.

groetjes,
    Dion

#2910765 Quote

Dat is pas nieuws!!! Dubbel gefeliciteerd!!

Ik ben ook een april-mama en het forum laat idd erg lang op zich wachten, ha ha!! Hopelijk zal het er snel zijn.

Groetjes Anoek (7w5d zwanger)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct