Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

KAN DIT KWAAD????

• Auteur

HALLO DAMES,

IK HEB EEN VRAAGJE:   MIJN VRIEND EN IK WILLEN GRAAG IN VERWACHTING RAKEN VAN ONS EERSTE KINDJE. IK BEN OP 9 MEI MET DE PIL GESTOPT. DE EERSTE RONDE DUURDE 38 DAGEN, DE 2E DUURDE 41 DAGEN!!!! DUS DIT IS NU MIJN DERDE RONDE. IK ZIT NU OP 21 DAGEN! MAAR NU BEN IK AL ONGI GEWORDEN. KAN DIT KWAAD, DAT IK NA 21 DAGEN AL ONGI BEN. IS DIT NIET VEEL TE VROEG??
    WIE KAN MIJ HIER ANTWOORD OP GEVEN??

LIEFS MIEK

#2910659 Quote

he meis , volgens mij kan dat geen kwaad je heb gewoon een vroege eisprong gehad , als je het vaker hebt 21 dagen en je bent een beetje onzeker stap dan naar de ha , maar 1 dind laat je niet afpoeieren door je huisarts jij bent de baas over je lichaam , het gebeurt vaak dat je dan gewoon mte niks naar huis wordt gestuurd,

veel s6 verders

greetz suzette

#2910668 Quote

Hou het gewoon even in de gaten. Je bent dus wel erg onregelmatig ongesteld.
    Men zegt dat wanneer je cyclus korter is dan 21 dagen, je ook geen goede eisprong of innestelling kunt hebben gehad. (Ik weet het niet helemaal precies, maar je kunt hier wel meer informatie over googelen). Als je cyclus zo onregelmatig blijft zou je naar de huisarts kunnen gaan en hier advies inwinnen.

Succes ermee,

Liefs,

Twinkel3

#2910693 Quote

Hoi Miek,

Nadat je gestopt bent met de pil heeft je lichaam ff de tijd nodig om zichzelf te herstellen qua cyclus. Dit duurt bij sommige dames wel een jaar. Was je voor je aan de pil ging wel altijd regelmatig, dan zou je eens even bij de huisarts kunnen informeren. Als het je meer rust geeft.

Liefs Jane  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct