Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

KAN DIT NU AL???????????????

• Auteur

HALLO ALLEMAAL,
    IK HEB EEN VRAAG MISSCHIEN HEBBEN JULLIE DIT OOK.
    IK HEB MIJN NOD 31 AUGUSTUS MAAR IK HEB NU AL HET GEVOEL DAT IK ZWANGER BEN KAN DAT?
    MIJN BORSTEN ZIJN ECHT HEEL ERG AAN HET ZEURN GEEN PIJN DUS.
    EN IK HEB EEN VERLIEFD GEVOEL ONDER IN MIJN BUIK .
    OJA EN MIJN TEMP VOOR DAT IK UIT BEN KOM IS 27,2 TERWEL  DIE NORMAAL ROND DE 26,6 ZIT.
    IK HOOP DAT JULLIE ME KUNNEN HELPEN.
    GROETJES JOYCE  

#2910674 Quote

OEPS VEKEERDE TEMP OPGESCHREVEN IK BEDOEL EERST WAS DIE 36,6 EN NU 37,2 SORRY VOOR DE FOUT.
    GROETJES JOYCE

#2910676 Quote

Hai Joyce, spannend hoor! Ik ben zelf nog nooit zwanger geweest, dus ik kan je niet helpen. Ik heb wel eens gelezen dat het eigenlijk niet kan, maar het lichaam werkt bij iedereen anders en laat zich moeilijk voorspellen denk ik zelf. Dus ik zal gewoon voor je duimen, ok!!!

#2910679 Quote

hoi hoi

ik wil even wat zeggen ik voelde het ook meteen toen ik zwanger was heb ook 2dagen voor mijn normale ongi dag getest en was meteen posi dus alles kan meid

#2910681 Quote

Hoi
    Kan nu heel eigenwijs zeggen dat dit niet kan en dat je als je ongesteld wordt ook pijnlijke borsten kan hebben..
    Maar ik ben er ondertussen wel achter dat alles mogelijk is!
    Dus wacht rustig af, rustig.. als dat mogelijk is!
    Maar hou wel een slag om de arm mocht je wel ongi worden de klap niet zo hard aan komt dan zullen wij met zijn alle duimen dat jij straks 2 vette strepen te zien krijgt!

Liefs ilona

#2910682 Quote

bedankt voor jullie snelle reactie's
    ik hou jullie wel op de hoogte.
    Groetjes Joyce

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2911393 Quote

gefeliciteerd,,,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    wat goed….
    heel veel succes met je zwangerschap!
    geniet ervan ..xxx lilian30

ps bedankt voor de glitters   we vangen ze allemaal op………………….

#2911394 Quote

Gefeliciteerd, geweldig joh.

Ik heb ook iets geks meegemaakt, ik heb m'n NOD 5 sept en ben al 2 nachten wakker geworden van een beetje een misselijk gevoel (voor mij onbekend want bij m'n vorige 2 zwangerschappen ben ik helemaal niet misselijk geweest). Vanochtend ook wat misselijk en raar gevoel in m'n buik (afgelopen zaterdag ook de hele middag een zeurderig gevoel in m'n buik gehad, dit was precies 1 week na m'n eisprong). Zou dit wat kunnen zijn??? Maar nu het meest gekke, ik breng net m'n kinderen naar school, vraagt een meisje uit de klas van m'n zoon  aan me (ze is 6 jaar) Heb jij een baby?????? Nu heb ik maat 36-38 en echt GEEN buik. Niemand weet dat we een 3e kindje  willen, is dit toeval of niet? Spannend.

Liefs Glaskraaltje

#2911433 Quote

Gefeliciteerd Joyce!!!! Geniet ervan!
    En Glaskraaltje: Heel spannend. Ik heb het al eens eerder gehoord dat kleine kinderen zoiets merken, dus wie weet. Succes!

Groetjes, Linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct