Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

eten

• Auteur

Ik voel me af en toe net een dier.Geen drank en sigaretten meer,alleen maar gezond leven met veel groente en fruit.Niks mis mee hoor en heb alles voor de kleine over.Ik kijk echt van mezelf op,dat ik direct v/h roken af was.Ik heb zo'n 20 jaar gerookt.Liefs Cindy

#3055567 Quote

Zo! Te gek, goed van je, mijn complimenten! Heel erg knap. Ik hoop voor je dat je het volhoudt.

#3055568 Quote

enne, nu dat stoppen met roken ook nog volhouden na de bevalling hè 😉 Knap hoor, hou vol!!!

#3055569 Quote

Altijd een complimentje waard! Bij deze dus een dikke kus!
    Volhouden meid ook voor jezelf niet alleen de baby..

Grtz Muty

#3055570 Quote

Knap hoor !!!! Mijn wil het niet echt lukken snik snik misschien komt het omdat ik ook echt een stress kippetje ben maar ben in ieder geval wel al geminderd

#3055571 Quote

20 JAAR???
    HOE OUD BEN JE DAN WEL NIET??
    VOLGENS MIJ BEJAARD………

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3055572 Quote

Lullig hoor van de anoniem…
    Heel knap van je meid, mij lukt het niet echt om te stoppen met roken, ben wel minder gaan roken, en het eten heb ik de laatste week niet echt meer zin in. (warm eten tenminste niet).
    Houd vol hé..

Liefs Sas

#3055573 Quote

Vind ik niet lullig hoor van anoniem,want die moet ook haar ei kwijt en wie zegt dat het een vrouw is Misschien is het wel een man, zo'n gefrustreerde geilbak die niks beters te doen heeft.Het klinkt inderdaad raar,met wat ik mailde over al 20 jaar.Ik begon met m'n 12e jaar te roken en wordt vlg maand 32.Bedankt voor al jullie positieve reactie's.Liefs Cindy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct