Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Sandra 40 en zwanger

• Auteur

Nou meiden ik ben het jullie eens en dank je ik ben namelijk 42 en 17 weken zwanger en heel gelukkig dat dit mij nog mag overkomen tuurlijk had ik graag op jongere leeftijd kinderen gekregen maar helaas waren de omstandigheden daar niet naar dus keuzes heb je dan niet echt he maar inderdaad de leeftijd maakt niets uit ik ben net zo blij met mn zwangerschap als iemand van 20 dus

liefs janny

#3055676 Quote

Hoi nog ff een aanvulling.
    Mijn zoontje is nu 4 maanden.
    En ik had ook altijd geroepen dat ik geen oude moeder wilde zijn.
    Nu was ik dat niet want mijn eerste kreeg ik toen ik 22 was en daar zijn er nog 3 opgevolgd.
    Ik was begin 30 toen mijn laatste geboren werd en ik vondt het genoeg.
    Nu is mijn huwelijk gestrand en ik ontmoette en nieuwe man en samen wilde we nog graag een kind.
    Hij had ook al 2 kids en om ons geluk kompleet te maken is er nog eentje van samen gekomen en toen was het voor mij niet belangrijk meer dat ik al tegen de 40 liep.
    we zijn heel blij met hem en dan maakt leftijd niet uit.
    Geniet er van of hte nu de erste is of niet , dat maakt niet uit en het is idd net hoe je je voelt.
    Ik zou het zo weer doen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct