Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

28 dagen overtijd testen negatief

• Auteur
  • Mdcke
    Bijdrager

Hallo!

Ik ben al 28 dagen overtijd. Alle testen zijn negatief (zowel home- als bloedtest) Ookal heb  ik al verschillende zwangerschapsverschijnselen

mijn bloed werd op genomen toen ik 13d overtijd was = negatief. 3dagen later moest ik prim. Nor 10mg voor 5 dagen innemen om menstruatie op te wekken (vorige week woensdag was de laatste dag) . Nu, een week later nog steeds geen MS!  De Ha zei dat ik terug moest komen voor een 2de test. Dit ga ik straks doen. Gisteren terug een hometest gedaan maar weer negatief.

Ik snap het allemaal niet goed meer, mag ik nog hopen? Of moet ik er van uit gaan dat als het nu na 28 dagen nog steeds negatief is, negatief zal blijven??

Kan iemand me helpen? Of iemand die zich in mijn verhaal kan terug vinden?

Mama van lynn
    Bijdrager
    #5674618 Quote

Hallo,

Dat is indd erg lang! Wat vervelend voor je! Normaal zou je dan toch al positief moeten kunnen testen, ik denk zelf dat het nu negatief zal blijven. Maar je weet het maar nooit! Ik zelf heb nu bij mijn 2e pas na 2 weken overtijd positief getest.

Heel veel succes!!

Mdcke
    Bijdrager
    #5674709 Quote

Hallo mama van Lynn,

Bedankt voor jouw reactie. Het bleef inderdaad negatief, in januari moet ik terug naar de HA, die gaat me doorverwijzen om verdere onderzoeken te laten doen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct