Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

280974 Oproep

• Auteur

Lieve dames,

Hebben jullie er ook zo genoeg van mistens 10 keer op refresh te moeten drukken voordat je het forum opkomt?

Gaat het bij jullie ook zo tergent traag?

Zullen we met z'n allen mailen naar de redactie, misschien nemen ze zich dan de moeite er wat aan te doen.

Het is nou juist zo'n leuk forum, en het is nog leuker als het meteen werkt, nietwaar.

OPROEP: mailen naar de redactie!!!!

#3066372 Quote

Ik heb hier helemaal geen last van. Denk dat het aan je pc of server ligt hoor.

Waar ik inmiddels wel helemaal de schijt van krijg (sorry) is die oproep of je mee wilt doen aan een onderzoek. Ik heb met al mijn goede wil meegedaan en ik krijg nog steeds elke keer als ik een berich aanklik elke keer weer die oproep! Echt irritant!!

#3066373 Quote

Nee hoor Edith, dit ligt niet aan onze server. Jij hebt waarschijnlijk geluk dat jij toevallig op het goede moment op de site komt. Maar ik wordt hier zo onderhand wel helemaal kriegel van, alleen ben ik bang dat ze er toch niks aan doen.
    Groetjes Tanja

#3066374 Quote

Ik word er ook niet goed van. Ik kijk dagelijks even maar het duurt gewoon steeds langer lijkt het. Zwaar irritant!!

#3066375 Quote

Ik kom hier meerdere keren per dag (eigenlijk te vaak) en het lijkt me stug dat ik dan elke keer precies op het goede moment kom.

Ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden, maar ik heb er geen last van.

Prettig weekend allemaal. Ik mag eindelijk naar huis!!

#3066376 Quote

nou edith hij bent echt de enige!!
    ik heb er ook erg veel last van, ik heb al geemailt naar de redactie gister al!! dus meiden zet hem op en MAILEN!!!!!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3066377 Quote

tip

zet hem onder favorieten en dan heb je er geen last meer van

#3066378 Quote

Ik heb er ook ontzettend last van en irriteer me mateloos. Ook heb ik de pagina al onder favorieten gezet en dat werkt ook niet. Wel heb ik het idee dat het 's avonds erger is dan 's morgens of 's middags. Ik ga ook naar de redactie mailen. Laten we ze maar helemaal gek maken daar.

Groetjes,
    Jacqueline

#3066379 Quote

Ook ik heb er last van en bij mij stond ie al onder favorieten. Ik heb een paar dagen geleden al naar de redactie gemaild. Een aantal maanden geleden was het precies hetzelfde liedje, uiteindelijk hebben ze het toen verholpen maar ook toen werd er steen en been geklaagd door iedereen op het forum (dus het ligt volgens mij wel aan hun en niet aan ons).

groetjes, Jane 36+5

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct