Hoi,
Ik ben zelf onder controle bij het ziekenhuis. Ik heb een super dokter, ze legt alles heel erg goed uit en maakte tot een week of 22 elke controle een echo.
Ik ben ziek geweest toen ik nog niet zo lang zwanger was en een aantal weken erna gevallen, mocht ik direct langskomen voor extra echo's. Ik heb er denk ik al zo'n 10 gehad in totaal. Ik vond dat zelf erg prettig want alhoewel ze vaak maar 5 minuutjes duurden, ik had toch even de kleine gezien en gezien dat het hartje klopte.
Ik zou het zelf niet anders willen, helemaal niet als ik lees hoe andere dames hier op het forum afgescheept worden als ze zich ergens zorgen over maken of een bloeding ofzo hebben. Ik weet zeker dat mijn dokter mij in veel gevallen wel onderzocht zou hebben en een echo gemaakt zou hebben.
Misschien dat dames die wel bij de vk op controle moeten een andere mening hebben. Maar afgaande op de verhalen die ik hier gelezen heb, heb ik het gevoel dat ik super goede zorg krijg in het ziekenhuis en dat ze er echt alles aan doen om onzekerheden weg te nemen.
groetjes, Jane 37 weken