Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

281001 Zomaar

• Auteur

Hallootjes,

Ben al vanaf 5 uur wakker!Vannacht 6 keer eruit om te plassen op de emmer naast het bed omdat we midden in een verbouwing zitten.Fijn als je zo dicht bij je uitgerekende datum komt!Kon helaas niet eerder door bouwvak enz..We krijgen er gelukkig een mooie badkamer voor terug,maar tis nu even lastig en behelpen.Ben morgen 38 weken en ben zo benieuwd hoe lang ik nog moet.Voel nog helemaal niks.Alleen dat die kleine nog iedere dag heerlijk aan het gymnastieken is daarbinnen.Volgens mij nog ruimte zat en geen zin om al te komen,haha.Voel me prima,heb alleen sinds kort last van aambeien.Erg pijnlijk.Heb al Spertie gehaald maar dat helpt maar weinig.Ach,ze zeggen dat het na de bevalling weer verdwijnt.Ik heb het er allemaal nog steeds voor over.Heb tot nu toe een prima zwangerschap gehad en mag absoluut niet klagen.Nou,lekker even van me afgeklept.Ik ga nog maar even naar bed kijken of ik nog een tukkie kan doen voor de bouwvakkers weer komen.Fijne dag allemaal.

Liefs Anne35 37wkn 6dgn

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct