Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

adscheid voor verlof

• Auteur

hallo allemaal,
    Over 2 weekjes ga ik met verlof. Wie van jullie heeft iets op het werk gedaan als afscheid en wat is gebruikelijk of leuk? Ik heb allemaal oudere collega's en geen enkele met jonge kinderen of die zelf net een kleine heeft gekregen, dus geen enkele ervaring binnen onze organisatie  (hooguit kersverse oma's, dus beschuit met muisjes krijgen we wel af en toe, haha).
    Ik ben van plan om mijn laatste werkdag iets lekkers bij de thee smiddags te doen. Maar met vakantie doe je zoiets ook niet. Dus met verlof wel?

Ik hoor graag jullie creatieve ideeen of ervaringen.
    groetjes
    greet

#3077630 Quote

Hoi Greet,

Als jij het leuk vindt er op die manier aandacht aan te besteden dan moet je dat gewoon doen.Ik vind het toch wel een heel speciaal verlof hoor, niet echt te vergelijken met vakantie. Mijn eigen afdeling heb ik daarom getrakteerd (op lekkere koeken)  al hebben we binnen ons bedrijf daarin niet speciaal een traditie. Voor de overige collega's heb ik van die mini twixen en kitkats bij de thee gedaan. Ik werk in een redelijk groot bedrijf…..zo kon ik dmv een briefje bij de snoepzakken even tijdelijk afscheid nemen en iedereen een goede vakantieperiode wensen (soms moet je praktisch zijn ha,ha).
    Geniet van je verlofperiode…..in de zomer toch wel erg lekker moet ik zeggen!!

Groetjes Alice

#3077634 Quote

Hoi Greet,
    Ik vind het wel leuk om wat te doen als (tijdelijk) afscheid. Met vakantie doe je dat inderdaad niet, maar wie gaat er nou 4 maanden met vakantie?
    Ik ga ook ijsjes doen ofzo, of iets lekkers bij de koffie, koeken ofzo. En ik stuur een mailtje rond in het bedrijf (ongeveer 100 mensen).
    Is toch leuk om iets te doen? En als de kleine er is ga ik zeker langs om beschuit met muizen uit te delen!
    Zucht… nog 8 weken voor mijn verlof…
    Taatje
    28w+1d

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct