Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Niet vooruit te branden!!!!!wie o wie

• Auteur
    quote: moosje schreef

Hoi Allemaal,

Als sinds een paar dagen ben ik gewoon niet vooruit te krijgen,,,Aan het werken kan het niet liggen zit namelijk al 9 weken thuis.en ben er nu 30 weken zwanger.Zal dit dan toch het laaste tijdperk zijn berucht van moe,dikke voeten enz.. Ook hebben we nog niks klaar het kamertje komt pas 5 september. Zoals sommige van jullie weten komt onze kleine voorlopig niet naar huis ,ddordat deze in het ziekenhuis moet blijven,gemiddeld twee maanden..Voor die tijd gaan we eerst nog verhuizen en krijgen 1 september de sleutel.dan gaan we ook pas het kamertje in richten.                Het is een hele klus maar ik hoef mij niet in te spannen,er komt hulp uit alle hoeken althans dat word me nu gegeven,zeggen ze..
    Ook is het niet allemaal duidelijk waneer onze nieueweling zijn eigen laat zien ,plotseling   maar waarschijnlijk op een geprikte datum in het ziekenhuis.vanwege alle aanwezige zorg….
    Groetejs monique

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct