Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoe lang nog?

• Auteur

Hoihoi,

Ben gisteren naar de verloskundige geweest.
    Alles was goed gelukkig.
    Babietje is ook al ingedaald.
    Mn vraag is dus; als het al is ingedaald komt het dan ook wat eerder?
    Of is dat niet zo?
    Wie heeft hier ervaring mee?
    Het liefst wil ik dat de baby al volgende week komt.
    Ik heb zo n zin om die kleine vast te houden.

Groetjes Propje
    36 + 1

#3077775 Quote

hai,

bij mij was ie ook al ingedaald met 36 weken en ik ben uiteindelijk pas bevallen met 42 weken.
    maar goed het kan natuurlijk altijd eerder komen
    en ja kan me voorstellen dat je je kindje vast wil houden heerlijk gevoel vooral als ie net geboren is en op je buik ligt das pas echt genieten.

veel succes met de bevalling

groetjes suzanne mama van nathan 8 maanden

#3077778 Quote

Hoi mijn indalingsweeen had ik ook ongeveer met 36-37 weken en ben ook pas met 41 weken bevallen. Maar het kan altijd eerder. Nog even geduld je heb je kindje zeer binnenkort in je armen! Succes!

Gr Nancy

#3077782 Quote

ik ben nu 34 week zwanger en   bij is   de baby ook al gedeeltelijk ingedaald

#3077783 Quote

Hallo, bij de vorige zwangerschap daalde mijn zoontje pas met 39 weken, en een week later was ik bevallen.
    Nu ben ik 24 weken zwanger dus ik moet nog even.
    En het is heel mooi om je baby voor het eerst te zien en voelen.
    groetjes jessy

#3077784 Quote

Hallo, bij de vorige zwangerschap daalde mijn zoontje pas met 39 weken, en een week later was ik bevallen.
    groetjes jessy

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3077785 Quote

groetjes jessy

#3077786 Quote

oeps foutje 3 keer is wel erg veel. hihi.

#3077789 Quote

Hoi Propje,

Ik ben vorige week naar de vk gegaan omdat ik behoorlijke pijn in mijn rechteronderbuik had. Na controle bleek dat de baby al ingedaald was. Nu was ik vorige week 28 weken dus ik wilde ook weten wat dit nu betekent. Maar ze verzekerde me dat na het indalen het niet hoeft te betekenen dat je eerder bevalt en dat ik zo nog prima de 42 weken kon halen…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct