Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zijn er ook mensen die zo ontzettend veel al zijn aangekomen

• Auteur

Hoi Nous,
    Ik moest een beetje lachen toen ik jou berichtje las. Ik lach je niet uit hoor, absoluut niet!!! Maar ik ben nu 29 weken zwanger en 17 kilo aangekomen. Ik heb ook al eerder op het forum een berichtje geplaatst of er meer vrouwen waren die meer dan 2 kilo waren aangekomen, maar kreeg niet veel reacties. Ik denk wel dat jouw 6 kilo prima normaal is, en echt niet veel! Er zijn zoveel verschillen dat ik me er maar niet meer zo mee bezig hou… (ik moet er bij zeggen dat ik wel 1m78cm ben zelf)
    Groetjes, Taatje

#3077832 Quote

Hoi,

Ik ben nu bijna 31 weken en ben nog maar 4 kilo aangekomen, ik sta wel onder veel druk en weet niet of dat dat er mee te maken kan hebben

groetjes monique

#3077833 Quote

Hoi Nous,

Ik ben vandaag 27 weken zwanger en ik ben 1.74 m lang en ik woog voor mijn wangerschap 66 kilo en nu woog ik vorige week bij de verloskundige 82 kg. Ik ben dus ook al een hoop aangekomen. In totaal 16 kg. Ik heb ook allemaal putten in mijn benen gekregen, maar ik kan me wel druk gaan maken, maar daar heb ik alleen mezelf mee. Ik ga na mijn zwangerschap weer lekker sporten en op dieeet.

Maak je maar niet te druk, want de voor je het weet zit je weer op je oude gewicht.

Groetjes,

Sabrina (27)

#3077840 Quote

Hoi Nous
    Nou een troost! ik ben nu bijna 16 weken en 5 kilo aangekomen! Ik woog 50 en nu 55
    Bij mijn 1e zwangerschap was ik 20 kilo aangekomen (ik ben 1,55) dus was echt een rolmops! Ik   hoop alleen dat ik nu niet zoveel ga aankomen. Ik beweeg veel ik heb nog een dreumes hier rondlopendus ben aardig in beweging. Ik wandel en zwem veel dus weet niet hoe het die 5 kilo er nu al bij zijn gekomen. Dus ja ligt er ook aan denk of je aanleg heb. En ik snoep niet zoveel, valt best mee, af entoe een snoepje ik eet erg gezond dus daar kan het   ook niet aan liggen.

Groetjes Nancy

#3077842 Quote

hoi ik zat hier wat te lezen en moest heel erug lachen( niet uitlachen hoor) ik heb al twee kids en bij beide ben ik totaal 24 kilo bijgekomen, ik woog ook altijd 52. dus vrij tenger, hahahhaha maar ik kan jullie verzekeren het komt allemaal weer goed, ik snoepte ook veel en at mega veel patat, mijn beide kindjes waren 6 pond maar.. bij beide gevallen heb ik me oude figuurtje weer terug gekregen pffffffffffff gelukkig maar,dus maak je niet druk en eet lekker wat je wil hahahah. doei doei

#3077894 Quote

Hoi,

Het is echt zo ieder lichaam reageerd weer anders. Ik zit nu 5,5 kg onder mijn begin gewicht. Ben nu 34,6 wk zwanger. Heb dan ook wel last van zwangerschapsuiker.
    Dit is mijn derde zwangerschap. Bij de vorige 2 had ik niet echt zwangerschapsuiker,maar moest wel dieet houden. Ik was toen 5 en 4 kg aangekomen in het totaal. Was na de bevalling ook magerder dan voor de bevalling. Dus zwanger zijn is voor mij goed om af te vallen. Na de zwangerschap is het bij mij weer een ander verhaal, dan moet ik echt heel goed opletten wat ik eet. Ik heb dan vaak het gevoel dat ik van water al dikker word.
    Ben wel benieuwd of ik nu nog wat ga aankomen. Wil na de bevalling wel goed op mijn gewicht blijven letten, dit is voor de suiker ook belangrijk. En waarschijnlijk is dit toch mijn laatste zwangerschap. Mijn gyn. zie me trouwens ook dat het kind toch het beste van de voeding binnen krijgt, dus ook de kleine lijd niet onder mijn gewichtsverlies. Daar was ik wat huiverig voor.

Groetjes,
    Sandra

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3077936 Quote

Hallo,

Nou het blijkt wel dat het per zwangerschap heel veel kan verschillen, in het begin zag ik alleen maar mensen die heel weinig waren aangekomen, terwijl ik in het begin best wel snel aankwam. Ik ben nu 25 weken en 11 kilo aangekomen, ik laat het maar gewoon over me heen komen en we  kijken daarna wel weer of het er weer afgaat, je kunt er nu toch niets aan dien!

Groetjes Diavola

#3077945 Quote

hi dames.
    Ik zelf weet niet hoe het is ik heb geen weegschaal en weet niet of ik ben aangekomen of niet maar draag nog gewoon mijn eigen broeken en de vk weegt ook niet bij mij, maar het zit allemaal goed.
    Mijn nichtje daarintegen is bij haar eerste kindje wel 30 kilo aangekomen, maar bij haar tweede maar 5 dus zelfs per persoon per zwangerschap kan het heel erg verschillen.
    Ik denk dat het erg te maken heeft met het feit dat je hele hormoon huishouding overhoop komt te liggen en je spijsvertering word ook langzamer waardoor je er langer over doet om je eten te verwerken. Ik hoop dat het bij jullieer snel weer af gaat.
    Groetjes TIna

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct