Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

mooi liedje met video

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik kwam net op babybrabbel een link tegen van een mooi liedje met video erbij,
    Een echte tranentrekker.

Groetjes Irene

hier is ie

#3080861 Quote

Dat ging niet goed ik schrijf hem wel

home.tiscali.nl/virgilonline/speelmij.wmv

Groetjes
    Irene

#3080863 Quote

Mooi he!
    Ik heb het liedje op cd. Hij is van Marco Borsato. 'k Heb hem toevallig pas nog cadeau gedaan aan mijn schoonzusje. Die nu, na erg lang wachten, toch zwanger is geraakt. Inderdaad ontzettend mooi.
    Lekker zitten in de bank, alleen, en dan dit nummer erg hard aan. Heerlijk!!!!!

Groetjes Carla

#3080871 Quote

Hee,

Jee, wat mooi met die clip erbij. Ik kreeg echt kippevel. Dat nummer ken ik ook inderdaad al, ik draaide het al toen ik zwanger was van mijn eerste (nu 4,5) En nu dus weer, hij blijft mooi.
    We waren bij een concert van marco borsato toen ik nog net geen 3 maanden zwanger was, en toen zong hij dit nummer ook, das was wel ontroerend dus.

Ris

#3080877 Quote

Hoi Irene,

Ik zit hier met tranen in mijn ogen…wat een nummer!! Ik kende het wel maar met de beelden erbij is het inderdaad een tranentrekker! Ik heb wat zwangere vriendinnen die ik hem zeker ga door sturen!

groetjes Odette

#3080884 Quote

Mooi is ie hé,
    die tekst en dan met dat beeld erbij…..

Ik liet hem aan mijn vriend zien toen ie thuiskwam en hij kreeg ook kippenvel, hij krijgt ook last van de hormonen hahaha

Groetjes Irene

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3080888 Quote

Hoi Irene,

Bedankt voor de link! Heb hem verspreid onder de meiden van het zwanger wordenforum.

Groetjes, Kat (zwanger wordenforum)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct