Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

paard rijden

• Auteur

Hoi,

Gelukkig ben ik dus niet de enige die "eigenwijs" is (volgens mijn omgeving dan, want veel mensen vinden het onverstandig…). Het probleem zit  em  in het begin niet zozeer in het vallen op zich is mij verteld, maar je schijnt als er iets gebeurt, minder goed te behandelen te zijn (ivm narcose e.d.).   
    Ik zit in de 13e week en rijdt nog zo'n 3 keer in de week lekker in het bos. Mijn paard is een wat oudere, rustige  dame (voor de geinteresseerden: 3/4  New  Forest 1/4 arabier)  dus ik voel me veilig. En dat laatste is mijn maatstaf: ga ik me bang voelen, dan is het klaar, want juist dan krijg je ongelukken. Ik men ook, dus dat is een goed alternatief.    

dusse, als het goed voelt, lekker blijven paardrijden dus (tenzij het echt afgeraden wordt door vk of gyn, maar dat spreekt voor zich).

groetjes,
    Marnie

#3081410 Quote

hoi allemaal bedankt voor jullie berichten ik ga nu iets geruster op
    mijn paard zitten ik longeer haar vooraf omdat ze nog jong is .Nou
    zwangerse allemaal en veel plezier met de paarden liefs paardje

#3081421 Quote

hoi paardje

kom hier eigenlijk nooit maar zag toevallig dat deze dicussie gaande was.
    rij ook al vanaf dat ik 6 jaar oud was paard,en heb nu al jaren een eigen paardje(kruizing arabier) heb bij me vorige zwangerschap tot ca 23 weken gereden,toen vond ik het niet prettig meer met al dat gedribbel en schrikkerige gedoe. iedere keer als ik lichtreed en omlaag kwam had ik het gevoel dat me zoontje ergens in me maag zat. ben nu weer zwanger(bijna 14 weken) en rijd gewoon dus even totdat het tegen gaat staan,het niet meer prettig voelt.maar een vriendin van me was toen der tijd gelijk zwanger met mij van een tweeling en die heeft wel tot het eind gereden. dus het kan inprincipe wel!

dus lekker blijven rijden zolang het fijn voelt groetjes esther

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct