Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

willen werken verplicht???

• Auteur

Is trouwens niet mijn bedoeling om raad te geven hoor, maar ik kan me er gewoon ontzettend boos om maken   )!

#3081296 Quote

Hoi,

Het word echt tijd dat jouw vriend EN zijn moeder eens om de tafel gaan met jouw begeleiders! Ik zit in de zorg, en heb 2 jaar lang iemand begeleid die borderliner is. En ik kan je zeggen dat dat soms best moeilijk was. (sorry, niet bedoeld je te kwetsen) Het is voor jouw (zeker nu!) heel belangrijk dat je steun en begrip krijgt. Niet verwijten! Gelukkig heb je zelf heel goed in de gaten hoe het voor jou werkt. Dat kunnen jouw begeleiders misschien ook aan je vriend en schoonmoeder uitleggen. Jouw schoonmoeder zal het wel niet geloven als jij het zegt. (bekent feit, komt heeel veel voor)
    Meid, ik hoop voor jouw dat haar instelling veranderd, of dat jouw vriend eens tegen haar in gaat. Een tweede auto of geld maken echt niet gelukkiger!

Sterkte! En ik hoop dat je schoonmoeder een beetje bijdraait, en je gaat steunen!

Groetjes, Kat

#3081328 Quote

Alleen jij kunt bepalen hoeveel jij aankunt. Ook al doen anderen hele andere dingen, maken ze andere keuzes en doen ze veel dingen tegelijk: dat betekent niet dat jij dat ook maar moet doen. Vaar je eigen koers, ook al is dat lastig. Niet iedereen kan hetzelfde aan. En met je borderline heb jij al een grote energieverslinder op je balans staan. En vergeet niet dat een kind ook een enorme energie verslinder is; je wordt er goed moe van. Maar emotioneel levert zo'n kleintje ook weer energie op. Wacht de geboorte en de eerste maanden lekker af. Daarna kun je iets beter inschatten hoeveel energie je nog over hebt om eventueel te gaan werken.
    Succes met je zwangerschap en je keuzes.
    groetjes
    greet

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct