Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ontzettend bang

• Auteur

Hallo,

Ong 11 weken geleden heb ik een miskraam doorgemaakt na 9 wk zwangerschap. Dit was mijn tweede zwangerschap. Ik heb al een dochter nu 13 mnd. Nu ben ik sinds4,5 week weer zwanger en gisteren heb ik weer wat bruinig bloed verloren. Met afvegen na het plassen zat het op het papiertje. twee keer.   Niet veel ,maar zo is het dus bij de vorige zwangerschap ook begonnen en ook rond deze termijn.Ik had dan wel iedere keer een paar dagen 1 keer per dag wat bloed verlies en dat heb ik vandaag nog niet gehad. En bij de zwangerschap van Emily heb ik ook 1 keer wat bruinig boed gehad ook met deze termijn. Dus ik hoop gewoon dat het bij 1 keer blijft, maar je snapt dat ik honderd duizend keer naar het toilet ga en iedere keer angstig op het toilet zit.
    Ik hoop zo dat het dit keer goed gaat! Weet iemand trouwens of je bloedverlies kankrijgen van flinkebuikspieroefeningen doen?
    Bedankt voor het lezen van mijn verhaal. Mijn omgeving is ook echt wel oprecht geintreseerd , maar die hebben nog zoiets van ach je moet het gewoon afwachten en het zal heus wel goed komen, maar ja dat snap ik ook wel. Ik wil alleen mijn verhaal 20 keer per dag kwijt.

Gr Helen

#3085217 Quote

Ik had gehoopt om je geruststellende raadt te geven, maar helaas kan ik dat niet. Je moet mijn verhaal maar even lezen die ik vandaag gestuurd heb onder Net1970 en het onderwerp is: Toch een miskraam …!
    Ik hoop dat je gelijk hebt. Misschien is het gewoon wat innestelingsdruppeltjes en hoef je je nergens zorgen om te maken. Bij mij is het helaas wat anders, maar ja! Het is de natuur en als het niet goed is, dan helpt die een handje.
    Veel sterkte en ik duim voor je.
    Groetjes Jeanette

#3085218 Quote

Ik weet nog dat toen ik een week over tijd was ik ook 1 á 2 dagen wat oud bloed verloor. Ik dacht toen ook dat ik wel ongesteld zou worden (had nog geen test gedaan omdat we op wintersport waren). Na 2 dagen hield het (beetje) bloedverlies weer op. Bij thuis komst toch een test gedaan en bleek ik inderdaad zwanger te zijn. Toen was ik waarschijnlijk ook een week of 5.   En inmiddels ben ik bevallen van een gezonde zoon. Het kan dus inderdaad best goed gaan.

Groet Roxie

#3085314 Quote

Bedankt roxie en janet voor   jullie reactie. Ik heb gelukkkig geen bloed meer verloren. Dus ik hoop dat het om   oud bloed van de innesteling ging. IK zie over 2,5 week de echo met smart te gemoed, maar voel me in ieder geval weer iets zekerder.

GR helen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct