Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger worden na keizersnede.

• Auteur

Hoi hoi,

Bij mijn eerste (voldragen) zwangerschap heb ik een keizersnede gehad (10-10-2002).

Ben pas gestopt met de pil en zit nu in de eerste normale ciclus. nu heb ik op de plek van de keizersnede, lichte pijn scheuten. vooral als mijn blaas vol zit.  Het is nog  te vroeg  voor een zwangerschapstest (moet nog week wachten). Weet iemand of de innestelling op de keizersnede wond gevoeliger kan zijn?

Groetjes Cindy

#3085253 Quote

Hoi Cindy,

Ik zou het niet weten, heb er zelf geen ervaring mee.
    Misschien dat anderen het weten…

xx Syrah

#3085270 Quote

Hallo wat leuk, mijn zoon is op 12-10 geboren en ook met een keizersnee en nu ben ik ook weer zwanger, wat een toeval. Ik heb niet echt een antwoord op je vraag behalve dat mijn litteken wel wat gevoelig is, maar tijdens echo bij gyn. heb  ik gevraagd of het litteken in baarmoeder problemen kan geven en zij zei dat dit heel zelden voorkomt, het is ook maar een heel klein litteken wat in je baarmoeder zit want dat is natuurlijk weer helemaal gekrompen na de bevalling. Mijn idee is dat er in het littekenweefsel op je buik gewoon geen elasticiteit zit en dat dat de gevoeligheid geeft. Ik smeer het vaak in met pure aloë vera,   dat werkt heel fijn ook tegen stria. Dit kan je niet kopen in de winkel maar bestel ik rechtstreeks bij fabrikant. Als je geïnteresseerd bent (of iemand anders) kan ik je hier wel aan helpen. groetjes en geniet lekker van je zwangerschap, doe ik ook.

#3085271 Quote

Ook sorry, Ik lees je bericht helemaal niet goed, je weet nog niet of het zover is! Neem me niet kwalijk!   Ik duim voor je dat het goed zit. groetjes

#3085290 Quote

Hoi cindy

nu hopelijk gefeliciteerd. Ik heb nu 4 maanden terug een 2e ks gehad enheb nu nog steeds als mijn blaas gevuld is van die steken. OMdat je tegen je nod of zwangerschap zit gaat de baarmoeder werken en kan het met die druk van je blaas die steken geven. Heel onschuldig hoor. Als je merkt dat je lidteken gaat jeuken in je zwangerschap dan kan ik je aanraden om lekker met bodylotion te gaan smeren. Heb ik bij de 2e zwangerschap oook gedaan en dat hielp. Heb verder helemaal geen last gehad van mijn lidteken en die 2e ks was alleen maar omdat ook deze baby het niet goed konhebben. Dus geniet van je hopelijke zwangerschap

succes

groetjes carreen
    mv sebastiaan 14/12/03 en caithlyn 14/09/05

#3085355 Quote

Lia ik ben wel geinterreseerd , wat kost zoiets en hoelang doe je ermee?

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3085418 Quote

Ik heb helemaal geen last van het litteken (ook niet gehad in de zwnagerschap na de keizersnede) bij mij is dat deel van de buik nog steeds ongevoelig.

Of je een innesteling op litteken weefsel sneller voelt? Ik wete het niet, soms willen we graag opz oek naar oorzaak en gevolg en alles als het juiste signaal zien. Gewoon afwachten is eigenlijk het enige wat je kand doen.

In ieder geval wordt er hier wat voor je afgeduimd.

Miep

#3085554 Quote
    quote: Xanthe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-01-2006 20:03:12'));

Hoi Xanthe, een tube kost Eur 18,25 en je doet er minstens 4 a 5 maanden mee als je elke dag 2 keer smeert dus heel erg lang. Mijn e-mail adres is lsonneveld@hotmail.com  hier kunnen we gegevens uitwisselen. groetjes.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct