Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Tip voor leuke en goedkope zwangerschapskleding!

• Auteur

Hallo meiden!

Misschien heb ik al eens eerder verteld dat ik al mijn zwangerschapskleding via marktplaats koop. En afgezien van één miskoop (een veel te grote longsleeve die ik nu als pyama gebruik) bevalt dat perfect.
    Ik heb namelijk niet zo'n heel groot budget om allemaal nieuwe kleren te kopen en daarnaast vind ik het ook een beetje zonde, de kleren draag je relatief kort en daarna kan het weer in de kast voor onbepaalde tijd.
    Maar naast marktplaats is er nu ook nog overal opruiming en geloof me, tussen de gewone kleding kun je vaak ook ontzettend leuke dingen kopen. Nou heb ik niet echt het geduld en de puf om iedere winkel in en uit te gaan maar ik ben zaterdag heel goed geslaagd bij We. Voor € 17,– heb ik een lang bruin vest (kamerjas model)  gekocht,  afgeprijsd  â‚¬ 14,90  en een groen V-hals truitje, lijkt op een wikkeltruitje maar is het niet, afgeprijsd € 4,90. En over het geheel ging nog eens 20% kassakorting! Verder hadden ze nog veel meer leuke kleding waar wij met onze dikke buik in kunnen (groeien), wikkeltruitjes, vesten enz. Dat is nog eens leuk shoppen toch!
    Anyway, deze tip wilde ik graag met jullie delen er zijn tegenwoordig wel meer mensen die op de kleintjes moeten letten. En ook voor de mensen die dat niet hoeven is het natuurlijk altijd leuk om voor weinig leuk te slagen.

Liefs Nicole

#3085279 Quote

Ben vorige week met mn moeder bij prenatal binnen gelopen en heb daar aangewezen wat ik leuk vond en dit gaat ze nu voor me maken!! Gratis! Haha lieve mammie. Maar ook bij v&d zag ik leuke redelijk goedkope dingen en zo ook bij h&m. Op dit moment heb ik zelf nog niks gekocht want er is nog geen zomerkleding en ben pas in augustus uitgerekend maar idd de tip van marktplaats is erg welkom. Bedankt! Ik vind het ook zonde om veel geld uit te geven aan iets wat je maar even draagt!

#3085330 Quote

Hoi,

Ik heb een beetje een mix van goedkoop en prijzig.
    Voor naar m'n werk bijvoorbeeld heb ik veel kleding
    bij Miss Etam gekocht, positiekleding, en voor wat
    specialere momenten heb ik een paar dingen die wel
    prijzig zijn. Maar dan vind ik het nog niet al te duur, 60
    euro voor een spijkerbroek, dat betaal ik normaal ook.
    Tis alleen dat je het zo kort aanhebt…
    Ook heb ik shirtjes of truitjes uit de uitverkoop uit winkels
    wat geen positie kleding is maar je wel gewoon aan kunt.
    Is meestal iets langer zodat je buik niet bloot is als ie
    wat dikker wordt. Bij mij al snel het geval hihi.
    Iedereen verder succes met shoppen!

xx Syrah

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct