Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

M'n hormonen slaan op hol!

• Auteur

Ik word echt gek van alles en iedereen. Afgelopen weekend kwam mn broertje hier logeren (16 jaar). Hij rookt en ik kan er gewoon echt niet tegen. Dus al een paar keer iets van gezegd maar de hint was niet duidelijk zucht. Vandaag wordt ik afgesnauwd door mijn vriend en zegt hij dat ie dat niet deed zucht. Wij hebben een eigen bedrijf en hij zei dat ik thuis mocht blijven en dan zou ie bellen als ie weer werk had. Dus zo zie je maar weer. Wil ik net met een lekker kopje thee aan de was beginnen.. belt ie. Ik heb dit weekend ook echt een jankweekend gehad omdat ik zo bang ben dat er iets mis is met ons hummeltje en moet nog tot woensdag wachten op echo. Dus kan even helemaal niks hebben. En heb ook echt geen zin om te gaan janken zodat mn vriend weer lief gaat doen. Ik ga hem gewoon terug afsnauwen. Hmm wordt gezellig vandaag. Zijn dit nu echt de hormonen???… (oehh wat wordt ik pissig als m'n vriend zegt : 'het zullen de hormonen wel zijn') Haha bedankt voor iedereen die dit gezeik heeft gelezen. Ben wel blij dat ik het even van me af heb geschreven. Fijne dag iedereen!

#3085280 Quote

hahahahha… ik ben net wakker en   wat een heerlijk verhaal om mee wakker te worden zeg!  
    succes met je zwangerschap meid… laat je maar lekker gaan     groetjes greta

#3085304 Quote

hoi hoi
    ja hoor ken het heel erg goed.en wat lekker is dat he als je jou hier even af kunt reageren!
    heb het zelf ook heel erg sterk gehad en het is echt nog niet helemaal over.
    voel me soms zo zielig(hihi).
    en op andere momenten ben ik weer heel erg vrolijk,en dan snauw ik weer iedereen af.
    heel normaal dus allemaal,maar je voelt je soms zo onbegrepen daarom is dit forum echt leuk.
    liefs sil

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct