Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

heb vette krampen

• Auteur

hoi heb een vraagje.ben nu zwanger van me 2 de kind en heb last van erge krampen.en het doet gewoon echt pijn,en wil nu weten of dat normaal is???want ik heb de verloskundige een tijd geleden ook gebeld,maar die wil me niet helpen zolang ik geen bloedverlies heb.wat moet ik nou doen??????ben nu 10 weken kus

#3085283 Quote

Wat rot voor je joh, ik kan me ook voorstellen dat je je vreselijk onzeker maakt. Ik ben geen verloskundige dus heb er ook echt geen verstand van, maar ze zeggen toch dat als er geen bloedverlies is dat het waarschijnlijk geen miskraam kan zijn? Ik had en heb nu weer bij mijn zwangerschap ook erge krampen, net of je ongi wordt. Probeer lekker te ontspannen in een warm bad ok met een kekkere warme kruik op de bank, misschien helpt het!

Sterkte bloempje73

#3085284 Quote

thnxs voor je reactie.ik zal proberen te ontspannen zo niet dan bel ik gewoon naar de verloskundige weer.fine zwangerschap kus

#3085287 Quote

Mariska,
    Vervelend voor je als je je zo onzeker voelt.

Misschien helpt het als ik je zeg dat ik vanaf week 4 tot en met week
    14 ook regelmatig last had van krampen, vooral als ik na tijdje zitten
    weer in beweging kwam, dan moest ik onderweg van de bank bv naar de
    keuken mijn pas inhouden, om een kramp weg te zuchten. Typische
    menstruatie-achtige krampen.

Het heeft vnl. te maken met de rek van de baarmoeder, er gebeurt
    natuurlijk heel wat. Probeer wat te ontspannen, bad inderdaad ofzo.

Sterkte!

Sannes 36 wkn

#3085292 Quote

hoi bedankt voor je reactie.heb net de vk gebeld,omdat ik het echt niet meer vol hou.enne ze gaat de echo vervroegen,maar als het erger wordt dan moet ik ze terug bellen en dan krijg ik meteen een echo.fijne zwangerschap kus

#3085361 Quote

Mariska, hoe gaat het ondertussen…?

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3085371 Quote

hoi gaat goed nu.gisteren was het heel erg geworden dus moest ik komen naar het ziekenhuis.en toen heb ik een echo gehad,en alles bleek gewoon goed te zijn.hartje klopt enzo.en ben nu precies 10 wk en 1 dag hahahah.bedankt voor je belangstelling.fijne zwangerschap kusjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct