Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwanger, maar ik voel niks

• Auteur

Hallo allemaal

ik ben zo ongeveer 5 weken zwanger, heel pril dus nog.
    Ik heb de afgelopen tijd wel wat krampjes in mijn buik gehad en soms een vaag misselijk gevoel maar nu voel ik al sinds zaterdag niet echt iets meer.
    Is dit een slecht teken?????
    Ik voel me niet echt zwanger…… maar ik had afgelopen woensdag en zaterdag wel een positieve test.

Groetjes van Janne

#3085308 Quote

Ik ben ook zo een 5 weken zwanger en heb ook nergens last van. Ik heb ook nergens last van gehad tijdens mijn eerste zwangerschap. Dus je hoeft je geen zorgen te maken. Niet iedereen heeft last van kwaaltjes.

Gewoon lekker genieten. De tijd zal snel genoeg gaan.

Groetjes,

#3085317 Quote

Hoi
    van me eerste was ik misselijk etc

Nu ben ik inmiddels ruim 12 weken
    en voel al vanaf het begin niets
    het is dat ik het kleine wondertje vrijdag heb gezien
    anders zou ik   zeggen dat ik niet zwanger ben

gr Natasja

#3085319 Quote

hoi,

toen ik net zwanger was voelde ik ook niets hoor, ik heb eigenlijk de eerste drie vier maanden helemaal nergens last van gehad en bij een week of 17 voelde ik de baby voor het eerst. Dat was pas echt een fysiek bewijs dat ik zwanger was.  
    Verder heb ik nu al vanaf 20 weken last van maagzuur (wordt er ondertussen echt gek van!) maar pas in de laatste weken de klachten als harde buiken en last van mijn rug, maar dat is ook logisch gezien de dikke buik!

wees blij dat je nergens last van hebt, het zegt verder helemaal niets!

groetjes Klarie
    40w1d

#3085333 Quote

Hoi,

Ik snap dat je graag wat wilt 'voelen'   maar als je je
    kiplekker voelt, wees er blij mee!
    Ik ben vanaf de 1e dag kotsmisselijk geweest, tot 20
    weken en das echt geen pretje. Nu wordt het ook steeds
    zwaarder, en zou wel eens een dagje geen 'kwaaltjes'
    willen hebben.
    Als de test 2x positief is ben je echt wel zwanger!
    Succes verder!!

xx Syrah (29 wk)

#3085408 Quote

hoi meid, ik het begin misselijk en vreselijk moe…..toen voelde ik me zwanger,   het was niet leuk om me zo te voelen, maar ik had iets…waar ik me aan vasthield, nu zit in mijn 12e week en alle kwaaltjes zijn over….ben tuurlijk blij..maar ja ben daardoor ook bang dat het niet goed zit….nog een weekje en dan ga ik naar de vk…hopelijk hoor ik dan het hartje…..ben ik ook weer gerust..
    Meid..die test bewijst dat je zwanger bent…probeer te genieten….

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3085409 Quote

Hoi dames!

Bedankt vor jullie reacties!
    Ik merk er nog steeds niets van maar zoals ik van jullie begrijp hoeft dat niks te betekenen!!

Groetjes van Janne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct