Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

eetlust…

• Auteur

Hallo !

Hebben jullie ook zo'n verandering in eetlust?

Nadat ik een paar weken lang zó misselijk ben geweest is mijn hele eetlust veranderd…. was voorheen "verslaafd" aan chocola, nu kijk ik er niet meer naar om, had voorheen echt trek in eten, nu weet ik niet meer wat ik moet klaarmaken omdat ik eigenlijk nergens specifiek trek in heb behalve veel fruit, cup a  soup,  en 'milk&fruit'drank en spa rood/water.

Ik vind het dus lastig om elke dag 's avonds weer iets lekker op tafel te toveren ! Heb er ook wel iets minder energie voor dan voorheen hoor…. maar ook dat schijnt erbij te horen !!

Hebben jullie hier ook last van? Of nog makkelijke en lekker tips?

Groetjes Marasje

#3085348 Quote

Hoi Marasje,

Grappig, ik heb precies hetzelfde!
    Eigenlijk laat ik mijn man elke avond keizen wat we eten en ik heb nog het liefst dat hij het klaar maakt ook. Ik wordt gewoon misselijk bij het idee dat ik alleen al nadenk over eten.
    Als ik ook zeg ergens trek in te hebben dan gaat mijn man direct aan de slag want ik kan in een paar minuten zo weer veranderen.
    Ook ik heb niet zo'n behoefte meer aan zoet, ik vindt nu wat chipjes of cup a soup erg lekker!

Overdag trekt mijn misselijkheid soms al wat weg maar 's avonds heb ik gewoon nergens trek in, wat ik voorheen heerlijk vondt om te eten vindt ik nu wel aardig, maar niet echt lekker!

Groetjes Fennie

#3085373 Quote

Hai,

Ik herken je verhaal zo goed, vreselijk he? Ik ben niet meer de hele dag misselijk, dat is  alleen nog 's morgens. Ik kan ook niets bedenken voor het avond eten, als ik dan mijn man bel of hij ergens trek in heeft dan heeft hij net geluncht en kan hij ook nog niets bedenken. Als ik het mijn dochters vraag dan zouden we elke dag patat of pannekoeken eten, hihi. Laatst had ik zomaar trek in een frikadel speciaal, mijn man wilde dat ook meteen voor me halen, erg lief. Hij kwam thuis met voor iedereen iets lekkers, wat denk je mijn frikadel, koud!!! Die moest ik dus niet meer, ik baalde als een stekker. Hij kon er niets aan doen maar die stomme snackbar wel.
    Ik heb ook hetzelfde met chocola, mijn vriendin vroeg daar laatst nog naar. We zijn allebei choco-junkies, ongelofelijk vond ze het, dat dat mogelijk was. Het is echt zo, ik heb er totaal geen behoefte aan. Aan de ene kant lekker, dat scheelt weer na de bevalling een aantal kilo's wegwerken maar aan de andere kant denk ik, nu hoef ik er niet echt aan te denken en dan lust ik niets. Maar ach als dit het ergste is….mij hoor je niet mopperen hoor.

Groetjes Yetje.

#3085380 Quote

Ben dus gelukkig niet de enige die opeens zo'n andere smaak heeft ! En het scheelt inderdaad in de kilo's straks, maar je hoort iedereen altijd zeggen dat ze de raarste (lekkere!!) dingen gaan eten en bij mij is het juist het tegenovergestelde…. weinig trek !

Wat balen dat je frikandel koud was zeg, ik kan me het helemaal voorstellen. Heb je net ergens ontzettende trek in, valt het helemaal in het water !!

Nou, ik denk dat wij vanavond maar eens boerenkool gaan eten, lijkt me op dit moment wel een geschikte keuze (hoe het vanavond is, is altijd maar weer afwachten !)

Sterkte iedereen!!

Groetjes Marasje

#3085392 Quote

Hoi,

Hihihi ik heb dat ook hoor.
    Nadat ik de eerste 20 weken kotsmisselijk ben geweest,
    kreeg ik daarna opeens helemaal zin in vette hap enzo.
    Heb toen een periode gehad dat ik elke dag wel frikandellen
    kon eten! Ik had continu trek joh.
    Nu ben ik die periode weer een beetje voorbij, en vind nu
    opeens alles heel erg stinken, alles ruikt zo sterk!!
    Als ik de koelkast alleen al open trek…….bleehh….
    Ik heb momenteel geen specifiek iets wat ik ontzettend zin
    in heb, probeer juist weer goed gezond te eten, veel fruit
    enzo.
    Maar die hormonen blijven rare dingen hoor!

xx Syrah (29 wk)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct