Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

heeft er iemand ervaring bestellen babyspullen via het net

• Auteur

Hallo allemaal,

Mijn naam is wendy en ben op dit moment 7 weken zwanger.
    Ik heb eigenlijk een vraagje.
    Hebben jullie ervaring met het bestellen van baby spullen bij baby-walz?
    Zo ja is dat goed bevallen of weten jullie soms nog sites waar je ook heel makkelijk en goedkoper baby spullen kunt bestellen.

Alvast bedankt groetjes
    Wendy

#3085350 Quote

Hoi Wendy,

kijk eens op marktplaats.nl, dan kun je echt van alles vinden. Kleertjes kun je makkelijk op laten sturen en grotere spullen zou je bij je in de buurt kunnen zoeken, zodat je dat makkelijk kunt ophalen. Er staan vaak hele leuke dingen op voor niet al te veel geld. Werkt trouwens wel verslavend!

Groetjes,
    Josie (5w 6 d)

#3085356 Quote

Hoi:)

Ik kijk ook steeds op marktplaats. Daar staan vaak erg leuke dingen voor weinig geld. Ik heb mijn box via marktplaats, en ben daar nu ook voor een bedje aan het rondneuzen.

Het is inderdaad heel verslavend haha:D

Groetjes!

#3085365 Quote

marktplaats is inderdaad een uitkomst. wij hebben het niet breed en ik keek nogal op tegen de prijzen van   een kinderwagen. we hebben nu een quinny freestyle, nog geen jaar oud..   van marktplaats, je zou denken dat ie zo uit d ewinkel komt zo mooi issie nog. en dat voor 150 euro. terwijl we voor het hele zootje in een winkel bijna 800 euro kwijt zouden zijn geweest!
    marktplaats… een goeie tip!!

groetjes en een fijne zwangerschap nog!

#3085387 Quote
    quote: wendieke schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-01-2006 18:16:00'));

Hallo allemaal,

Mijn naam is wendy en ben op dit moment 7 weken zwanger.
    Ik heb eigenlijk een vraagje.
    Hebben jullie ervaring met het bestellen van baby spullen bij baby-walz?
    Zo ja is dat goed bevallen of weten jullie soms nog sites waar je ook heel makkelijk en goedkoper baby spullen kunt bestellen.

Alvast bedankt groetjes
    Wendy

Hoi Wendy,

Ik ben nu 12 weken zwanger en heb via internet (marktplaats.nl een badje met standaard en luieremmer gekocht.
    Het ziet er als nieuw uit.
    Ik heb als je dat wilt een kinderwagen voor je want wij hadden er een met alles er op en eraan gekocht van een kennis van ons , maar we hebben van mijn ouders vorige week een nieuwe gekregen.
    Dus die kinderwagen is overbnodig.
    Er zit o.a. een reiswieg bij   , voor een kinderwagen (buggy) zit er bij en een regenhoes.
      Je mag het hebben voor € 75,-.
    Ik weet niet waar je vandaan komt , maar als je interesse heb dan kun je bellen met 06-48935280

Groetjes Jessica

#3085396 Quote

Hoi,

Ik bestel zelf vrij veel via internet, ook de geboortekaartjes bijv.
    Op Marktplaats heb ik een hele goede tweedehands kinderwagen
    gekocht, waar ik zeer tevreden over ben.
    Ik heb verder nog niet wat gekocht op Babywalz, maar volgens
    mij is dat ook wel een goede winkel hoor.
    Succes verder!!

xx Syrah (29 wk)

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3085430 Quote

Hallo allemaal

Hier Wendy weer. Bedankt voor de goede tips. We gaan er zeker op kijken.

Beste Jessica, bedankt voor je aanbod.
    Wij wonen in elsloo dat is in limburg. Ik weet niet of dat erg ver weg is van waar jij woont maar anders wil ik zeker wel eens komen kijken.

Groetjes Wendy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct