Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Last van stuitje, is dit het gegin van bi? Heb het bij de vorige ook gehad…

• Auteur

Hoi dames,

Ik heb sinds deze week s'avonds weer last van mijn stuitje. Dan moet redelijk voorzichtig opstaan en dan gaat het weer. Verder nog geen last van heupen of rug. Ik had een jaar geleden bij de laatste zw. met 25 weken bi. Ik kon echt niks meer. Nu ben ik dus al 18 weken en heb dus nu pas last mijn stuitje. Zou dit het begin weer zijn.? Ben bang van wel.

Weet gelukkig nog wel een paar tips die ik moest onthouden van de fysio dus daar ben ik al mee bezig.  
    Wie herkent dit een beetje?  

gerdientje

#3085369 Quote

ik heb op het moment last aan beide heupen vooral als ik in bed lig ,kan ik niet lang op mijn zij liggen en op mijn rug al helemaal niet ik vraag me ook hetzelfde af ..is het geen bi? van mijn stuit heb ik geen hinder maar dat kan ook erg vervelend aanvoelen ,het is ook jou vierde kindje he? dat van mij ook ,toch is elke zwangerschap anders he? ik heb nu een totaal andere zwangerschap dan wat ik met mijn meiden had het lijkt wel wat op die van mijn zoon dus zeggen ze o dan krijg je vast weer een jochie noe daar pin ik mij maar niet al te veel op vast ,hoe groot de wens er bij mijn zoon is en bij mijn familie we zien het wel ik ben nu 28 weken en 2 dagen ik ga de laatste loodjes weer dragen jij ook verder sucses hoor , groetjes alien

#3085375 Quote

hallo gerdientje

ik heb hier ook last   van en ga elke week na de fysio
    niet dat het verminderd maar met bepaalde houdingen is het wel vol te houden
    het is lastig maar de oorzaak zit er verlopig nog wel even
    veel rusten en toch in beweging blijven dan komt het wel goed

groetjes petra

#3085376 Quote

hoi hoi
    bij mijn eerste bevalling heb ik heel erg last gekregen van mijn stuitje,bij de tweede viel het mee maar bij de derde bevalling kon ik daarna niks meer,niet staan niet zitten,traplopen ging verschrikkelijk moeilijk en was ook erg pijnlijk.het enigste wat hielp was op een zwemband zitten en op de zij liggen.nu ben ik zwanger van de 5e en zie ik verschrikkelijk tegen de bevalling op vanwege het stuitje.
    ik weet dus hoe jij jou voelt want het is echt heel erg pijnlijk,ik had het alleen na die tijd en niet voor de tijd.
    je kunt er therapie voor krijgen,dan gaan ze met een apparaat over je stuitje en ik moet zeggen dat het wel de ergste pijn weg houd.
    succes ermee en ik hoop dat je toch nog kunt genieten van je zwangerschap.
    liefs sil

#3085445 Quote

hey hoi,

ik heb een rare vraag… ik ben voor zo ver ik weet helemaal niet zwanger of zo, maar ik heb al een paar dagen last van mijn bekken, onderrug, en als ik  langer dan 10 minuten achter elkaar zit, sta of loop, heb ik best wel pijn. ik ga nog naar school,  en moet daarvoor  ongeveer een uur reizen. je begrijpt… lang  zitten. en lange dagen zitten  op harde houten stoelen bied ook niet echt comfort.  voor in de kerk heb ik al een oplossing: een stoelkussentje, maar ja, dat is ook niet alles. via de site gezonheidsplein.nl kwam ik er door een soort mini-zelfonderzoek uit dat t bekken instabiliteit zou zijn.. iemand die me kan helpen??

Jill  

#3085449 Quote

Hoi jill,

Als ik jou was zou ik eerst een test doen om te kijken of je daadwerkelijk niet zwanger bent, want de klachten die je omschrijft lijken wel op bekkeninstabiliteit ook wel genoemd bi.    Is dit in een keer komen opzetten of  langzamerhand voelde je  wat meer. Ik bedoel dan over een tijd van 4 weken of zo. Anders zou ik ff naar de dokter stappen en vragen wat je hier mee moet doen.   Succes er mee.

Gerdientje  

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3085480 Quote

hoi gerdientje,
    ik weet zeker dat ik niet zwanger ben, aangezien ik nog nooit met een jongen/ man naar bed ben geweest…
    ik heb er al wel langer last van, vanaf oud en nieuw begon ik er last van te krijgen.  
    is het het handigste dat ik ermee naar de dokter ga?
    groetjes Jill

#3085503 Quote

Hoi,

Ik denk dat je last hebt van ' bandenpijn'. Deze spierbanden
    zitten onderin je rug en kunnen behoorlijk pijn doen. Ik heb hier
    ook veel last van gehad toen ik nog niet zwanger was, een paar
    jaar geleden. Toen ben ik doorverwezen naar de fysio en heb
    oefeningen en massage gekregen wat wel hielp.
    Dus als je veel last hebt, zou ik naar de huisarts gaan voor
    doorverwijzing….

xx Syrah

#3085504 Quote

hoi jill,

Ik dacht al eigelijk dat je niet zwanger was, gewoon voorgevoel. Ook omdat je nog naar school gaat en een uur moet reizen…. En je naam jill 85. Ik dacht al dat dat je geboorte jaar zou zijn.  

Maakt verder natuurlijk niet uit.   Als je het vrijdag ochtend nu nog hebt, dan zou ik even bellen of je smiddags langs kunt komen anders ga je het weekend er mee in en dat is best vervelend.  

Succes met je studie en ik hoor wel wat het is.

Liefs gerdientje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct