Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Go, hoe is het met je?

• Auteur

Hey Margot,
    ben nu legaal op het zwanger zijn forum, maar kan nauwelijks meer berichtjes van jou vinden. Is alles wel ok???

Liefs,
    Danielle

#3085426 Quote

Jah dat vroeg ik me dus ook al af!! En hoe is het met jou danielle??

liefs janine

#3085450 Quote

Hoi Janine,
    het laatste wat ik van Margot heb gelezen is dat ze de volgende dag voor een echo moest. Daarna niets meer. Ze heeft al zo veel onzekerheden gehad in de zwangerschap, ik hoop maar dat de echo gewoon goed was.

Met mij gaat het wel ok. Ben nu  bijna 7  weken, maar heeeel erg bang steeds dat het weer mis zal gaan. Heb met 5 weken een echo gehad en daar was een vruchtzakje te zien en gelukkig geen bloed meer (had bloedverlies de dagen ervoor namelijk). Over 2 dagen mag ik eindelijk weer naar de gynaecoloog. Leef tussen hoop en vrees. Heb wel behoorlijk 'last' van kwaaltjes, dus dat zou een goed teken moeten zijn, maar vorige maand ging het ook in deze periode fout, dus ik durf nog niet zo goed te hopen en kan me soms nauwelijks voorstellen dat ik vrijdag goed nieuws krijg. Maar ja, mn lichaam geeft wel alle signalen, dus daar moet ik maar op vertrouwen. Ik zal blij zijn als het vrijdag is in ieder geval…

Hoe is het met jou?

Liefs,
    Danielle

#3085463 Quote

Hoi hoi

Het blijft spannend he..de eerste weken. Helemaal als het al mis is gegaan. Helaas kun je het toch niet voor zijn als het weer mis gaat. Probeer in elk geval wat te genieten…hoe moeilijk dat ook is. Met mij gaat het ook erg goed. Ik ben nu al 19 weken zwanger…de tijd vliegt gewoon. Met 13 weken voelde ik de kleine al wat bewegen…maar nu is het zo'n druktemaker die me soms de hele dag loopt te schoppen. Ik krijg vrijdag de 20 weken echo. We willen niet weten wat het word, maar ik zal vast en zeker stiekem gluren hihi. Ik heb wel heel sterk het gevoel dat het een jongetje word.

Nou, ik hoop dat je kwaaltjes snel over zijn en dat je vrijdag te horen krijgt dat alles gewoon goed zit. Ik duim voor je!!

liefs janine

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct