Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

morgen eerste echo.. stressed.

• Auteur

Hallo allemaal,

Heb vandaag al ongeveer 10 keer op het forum gekeken en dit was even mn laatste keer voor vandaag. Ik word er gewoon even helemaal gestressd van om de heeele tijd met mijn zwangerschap bezig te zijn. Ik zit echt zo in de rats voor morgen… eerste echo. Ik ben echt bang dat er iets fout is al heb ik daar geen specifieke reden voor. Maar ik kan gewoon even niet normaal fuctioneren. Ik weet het allemaal dat ik me niet druk moet maken enzo..maar het is allemaal even net wat makkelijker gezegd als gedaan. Dus nu ga ik me concentreren op 'mijn' andere twee kids en even leuke dingen doen die er niks mee te maken hebben. En dan hoop ik dat ik hier morgen goed nieuws neer kan typen!!
    Fijne avond voor iedereen!

#3085410 Quote

Je hebt gelijk, hoop dat je even "bij kunt komen"  van alle stress en iets leuks kunt doen met je andere kinderen !!

En ik hoop morgen hier het nieuws van je te lezen hoor, hoe het was met de echo, want ik weet zeker dat iedereen met je meeleeft !!

Groetjes Marasje

#3085470 Quote

Jeuj!! Alles is goed… het was echt geweldig om het kleintje te zien. Ben echt zielsgelukkig. En zelfs een week verder als gedacht dus nu 11 w en 5 d..
    Nu genieten hoor!
    Jij ook veel plezier nog in je zwangerschap..geniet ervan!

#3085548 Quote

WAUW !! Super joh !! En meteen weer een stukje verder dan gedacht, alleen maar lekker toch?!

Geeft je toch een goed gevoel he, als je alles zo ziet. Wij hebben gisteren voor het eerst de beide hartjes horen kloppen bij de vk, ook een geweldige ervaring, al was het wel even zoeken…. maar we hebben ze gehoord ! Het was al een wonder dat ze 2 hartjes kon vinden, want bij een tweeling lukt dat lang niet altijd.

Hoop dat je er nu volop van kan gaan genieten hoor !!

Groetjes Marasje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct