Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor Lelie

• Auteur

Hoi Lelie,

Bedankt voor je reactie!

7 maanden is idd nog best vlot. Ondanks de onregelmatige ongi's, dus best snel zwanger geworden. Gefeliciteerd daarmee! Geeft me wel een beetje gemoedsrust. Ben nogal een paniekzaaiertje, helaas…

PCO is een syndroom waarbij eitjes niet rijpen maar cystes worden die aan de eierstok groeien. Vrouwen met PCO hebben een heel kransje van eitjes/blaasjes/cystes aan hun eierstok zitten. Doordat de eitjes neit rijpen menstrueren ze niet of onregelmatig. Met onregelmatig bedoelen ze vaak niet dat er af en toe 5 dagen tussen zit, maar bijvoorbeeld 3 maanden niet, dan zeven weken ongi…ga zo maar door. Deze vrouwen hebben vaak overgewicht en overbeharing. Maar al deze kenmerken hoeft een vrouw niet te hebben overigens.

Heb van dit alles dus eigenlijk geen last, ben alleen wel vrij onregelmatig. En dan haal ik me meteen in mijn hoofd dat ik iets mankeer…Wat een muts niet!?

Ik ga gewoon heel hard bezig om zwanger te worden, (helemaal niet vervelend) en hoop dat ik ook lekker snel zwanger wordt!

Nogmaals bedankt voor je reactie!

Liefs, Billie

#3085621 Quote

Nou meid,

Heel veel succes en plezier gewenst met zwanger worden, ik had met dat gedeelte inderdaad ook niet zo'n moeite!

Enne, als je dan op den duur zwanger bént, schrik niet van de onzekerheid die je zou kunne overvvallen. Ik ben net zo'n control-freak en denk ook altijd direct aan het ergste. Maar inmiddels ben ik ruim 7 weken zwanger en geniet ik gewoon met volle teugen!!

Groetjes Lelie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct