Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoeveel 'rondes'?

• Auteur

Hoi meiden!

Ik ben 'bezig' om zwanger te worden van ons eerste kindje en ben benieuwd hoe lang jullie erover gedaan hebben zwanger te worden.

Weet dat het voor iedere vrouw anders ligt maar ben gewoon nieuwsgierig naar ervaringen van anderen.

Vast bedankt!

Liefs en veel geluk met jullie zwangerschap en kindjes!
    Billie

#3085420 Quote

Hallo,

Wij zijn 18 maanden bezig geweest voordat we zwanger waren……….
    Een hele tijd in de medische mallemolen gezeten……
    En nu……nu ben ik al weer 37 weken zwanger van onze 1e!

Succes…….en laat je niet gek maken als t niet meteen lukt.

Ukkie
    37w+1d

#3085422 Quote

Hoi
    Wij waren meteen de eerste ronde zwanger, ging erg snel hadden het ook niet verwacht.
    Ben nu al 37 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje.
    Hoop dat je snel met de mededeling komt dat je zwanger bent, maar duurt het wat langer,het komt goed.
    Veel "plezier" met zwanger worden.

Groetjes Wendy

#3085423 Quote

Hoi Billie,

Wij zijn de eerste keer door de pil heen zwanger geworden. Totaal onverwachts dus. Helaas werd dat een miskraam! Tot onze grote verbazing was ik de ronde daarna meteen weer zwanger. Dus eigenlijk 2 maal de eerste ronde.

Heel veel plezier met klussen! En we hopen je natuurlijk snel op dit forum te zien met goed nieuws!

Liefs,

Danielle (26 weken en 4 dagen)

#3085441 Quote

He Billie,

Ik ben bezig met mijn derde zwangerschap. We hebben een dochter en helaas is het de vorige keer misgegaan. De eerste keer was het in de eerste ronde raak en de twee volgende keren in de tweede ronde, lekker vlot dus!

Succes met zwanger worden, hopelijk lukt het snel!

Groetjes Sandra, mama van Kirsten en nu 8w en 2d zwanger van de 2e

#3085442 Quote

hoi Billie,

bij ons heeft het 8 rondes geduurd voor dat het raak was. en ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger.
    probeer je zelf niet gek te maken  door wat je allemaalvoelt want je lijf  kan je echt voor de gek houden  en blijf relativeren ook al is het heel moeilijk, op een gegeven moement zal het een keer raak zijn…

heel veel succes met klussen

groetjes brigit

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3085447 Quote

Hoi,

Ben net zwanger van de tweede, dat was totaal onverwachts raak in ronde 1, bij de eerste, die 31 januari 1 jaar wordt, was het raak in ronde 5…

Veel succes,

groetjes franka

#3085448 Quote

De eerste keer was het na 7 rondes raak en nu een beetje onverwachts in 1 keer!

#3085451 Quote

hoi,

Wij hoeven er praktisch niks voor te doen. Als ik zwanger wil worden weet ik met 90% zekerheid dat het gelijk gebeurd.   Klikt best raar maar bij ons is dat wel zo.   Ik moet dus juist heel erg uitkijken dat ik niks verkeerd doe want anders is het gelijk raak.  

Ik bekijk het altijd wel van 2 kanten. Wij doen bijna niks en een ander moet helemaal aan de ivf en wat er al niet meer is. Dus ik ben elke keer wel dankbaar dat wij zo snel een kindje krijgen.  

Gerdientje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct