Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

rugklachten.

• Auteur

ik ben 4 weken zwanger en heb pijn in mijn rug, is dat niet te vroeg?

#3085424 Quote

Hoi Assia,

Ik had in het begin van mijn zwangerschap ook al heel snel last van mijn onderrug. Kan geen kwaad hoor!

En natuurlijk nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet ervan!

Liefs,

Danielle (26 weken en 4 dagen)

#3085452 Quote

Hoi Assia,
    Ik ben nu bijna 7 weken en heb ook al vanaf het begin erg veel last van mn onderrug. Ik heb ergens gelezen dat als je een naar achter gekantelde baarmoeder hebt dit ook in het begin van een zwangerschap heel normaal is. Je baarmoeder is aan het groeien en gebeurd daar binnen van alles. Ik zie het maar gewoon als een goed teken dat alles daar druk bezig is.

Liefs,
    Danielle

#3085468 Quote

hoi Aissia,

Ik ben nu ook bijna 7 weken zwanger en heb al een tijdje last van mijn onderrug.
    Had bij mijn vorige zwangerschappen mijn baarmoeder gekanteld,denk dat dit nu weer het geval is.
    Volgende week woensdag mag ik {eindelijk} naar de verloskundige voor het eerst.
    Daarbij ben ik met vlagen misselijk,hele gevoelige en grotere
    borsten,vaker plassen{ook middenin de nacht} en ben ik nu 4 kg
    aangekomen al.

Liefs Roselien.

#3085469 Quote

Oh,ik heb het ook al twee weken nu steenkoud.
    Maakt niet uit wat ik aan heb,steenkoude voeten en handen.
    Rillingen over mijn lijf… brrrr…..
    Lage bloeddruk,moe en   af en toe duizelig.

Liefs Roselien

#3085497 Quote

Hey meis,
    Probeer een warm bad voor je pijnlijke rug (of douche bij gebrek aan bad). Dit hielp bij mij veel. Ik had dit ook tot week 7 ofzo dus niet extreem raar dat je het al zo vroeg hebt. Hoop dat het over gaat. Geniet verder van je zwangerschap!

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct