Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ik stop ermee….

• Auteur

Hallo allemaal….

Zoals jullie lezen, ik stop ermee… stop met werken en ga de zw in!

Ik kan niets meer hebben en alles doet me zeer… B.I. en zooo vermoeid….

Erg moeilijk, kan en wil niet toegeven dat ik slap ben maar ga nu gewoon voor mezelf kiezen, tenslotte doet mijn werkgever dat ook!

Groetjes 31wkn

#3085478 Quote

Jij bent niet slap. Nu ben je eindelijk sterk, bekijk het eens zo. Nu ben je zo sterk dat je voor jezelf opkomt, ipv. tegen beter weten in en tegen bi. in door te blijven werken. En waarvoor? Dat je straks in week 34 niet meer kan lopen van de pijn of dat de herstelperiode na de bevalling veel langer duurt!
    Beloof me in ieder geval dat je na de bevalling minstens 6 dagen in bed blijft. Dit schijnt bij bi. aangeraden te worden en klachten daarna te voorkomen.
    Doe rustig aan en ben maar trots op jezelf.
    Groetjes Ivy

#3085501 Quote

Nee je bent inderdaad niet slap. Maak je geen zorgen en ga lekker uitrusten en genieten. Laat je niet gek maken. Je moet uitgerust zijn als je kindje er straks is!! Sterkte verder met je pijn enzo.. en echt probeer ervan te genieten. Je bent echt niet stom ofzo!!!

#3085505 Quote

hoi,

Van harte gefeliciteerd met je beslissing.
    Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om te moeten toe geven aan je bi.   Je kunt gewoon echt helemaal niks meer. Net naar de wc en misschien rustig stofzuigen maar verder zit je op de bank te wachten op de volgende dag.  

En maar denken, zal ik stoppen…ik kan toch niet meer…

Echt heel knap van je, je kiest voor je zelf en ook voor de baby want als je doorgaat
    kun je straks misschien na de bevalling helemaal niks meer.

Probeer rustig te genieten.

Groetjes gerdientje

#3085507 Quote

Hoi,

Ik vind het helemaal niet slap van je!
    Volgens mij heb je je uiterste best gedaan hoor.
    Ik heb ook last van bekkeninstabiliteit en zit nu
    voor 50% in de ziektewet. Dit vond ik ook helemaal
    niet leuk om aan te geven, maar het is wel veel
    beter zo. Nu heb ik tenminste nog puf over om
    te werken, en lig ik niet hele nachten wakker van
    de pijn.
    Doe wat goed voor jou is meid!!

xx Syrah (29 wk)

#3085516 Quote

GOED VAN JE!!!
    Ik ben met de eerste zwangerschap al met de 24 weken helemaal moeten stoppen en voelde dat toen als een falen…
    Maar ik had last van bekken en rug en werk in de zorg.
    Ben heel blij die beslissing toen genomen te hebben want ik heb toen thuis goed kunnen rusten.Het duurde helaas wel lang voordat ik 40 weken was maar heb er nooit spijt van gehad.
    Ben nu 11 weken en moet morgen naar de vedrijfsarts omdat de eerst klachten weer komen kijken en ik op tijd aan de bel wil trekken.
    Dus geniet ervan en rust goed uit.

Peggy

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3085640 Quote

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie reacties, ik ben zoooo blij dat ik gestopt ben!

Geen stress meer maar gevoel dat er over 8 weken een baby in mijn armen kan liggen.

Heerlijk!

#3085734 Quote

Hé Lizette,

Goed dat je uiteindelijk toch besloten hebt te stoppen met werken en je ziek te melden. Heerlijk, nu kan je van je zwangerschapsverlof genieten. Wanneer ben je uitgerekend? En kan je eventueel nog terugkomen bij je werkgever (UZB)  na je verlof?
    Ik moet nog ruim 4 weken werken, maar ik weet niet of ik dat ga redden. Het is niet zo dat ik last heb van b.i. of iets anders, maar het wordt me allemaal een beetje zwaar.
    Ik weet dat ik er recht op heb, maar het kost me moeite om  minder werken (1 uur per dag) te bespreken.  
    Morgen maar al m'n moed bij mekaar verzamelen en het bespreken.
    Geniet van je verlof!

Groet,
    Noor
    29 wkn/1 dag

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct